آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

5 اُم دیماه سالگرد عقدمون

1392/10/9 17:54
نویسنده : مامان مریم
758 بازدید
اشتراک گذاری

4اُم دیماه شب بابا ما رو برد دنیای بازی و بعدم شام بیرون بودیم و 5اُم دیماه هم خونه مامانِ بابا بودیم که بابا از سر کار اومد و من تو اتاق داشتم با خاله مرضیه تلفنی صحبت میکردم که دیدم بابا مهدی با یه دسته گل اومد تو اتاق و منتعجبلبخندبغلماچهم غافلگیر شدم و هم خیلی خوشحال واقعا" ممنونم همسر خوبم و بعد دیدم بابا یه کیکم خریده و زنگ زده بود به عمه ها و عمو امیر که بیان دور هم باشیم و منم شما رو حاضر کردم و خودمم حاضر شدم یه چند تا عکس 3تایی گرفتیم که الان پیشم نیست و عکسایی که همراهمه رو برات میذارم در ضمن برات بگم بهم گفتی گل و کیک برای منه مامانا و بابا برام خریده بغل

عکسای دنیای بازیتماچ بیشتر ازت فیلم گرفتم عشقم قلب

 

 

اینم گلی که بابا برام گرفت که همش گفتی برای منه ها و در آخر گفتی برای دوتاییمونه نفسمماچ

 

اینم کیکی که گفتم و شما میگفتی تولدمه شمع میخوام و یه شمع تولد گذاشتیم روش و همش روشنش میکردیم و شما فوتش میکردیماچ

 

فدای اون نگاهتبغلقلب

 

 

مهدی عزیزم ممنونم

تو و آرینا تمام دنیای من هستید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

جیران بخشنده
11 دی 92 15:12
قربون اون شکل ماهت بشم من خوشگل خانوم عاشق تیپ قشنگت شدم دست بابایی مهربونت هم برای گل و کیک درد نکنه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
الهام مامان یسنا
11 دی 92 17:14
مریم جون سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله سال ها سال همینجوری با محبت و پر مهر کنار هم خوشبخت باشید. قربونش برم آرینا خانوم که گل و کیک برای اون بوده.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتت همچنین شما کنار خانواده خوبت
مامان آروین (مریم)
14 دی 92 13:09
مبارک باشه عزیزم ایشالاه همیشه به شادی و خوشی در کنار هم 120 سال بالای سر جوجوی قشنگتون باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم همچنین شما
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
15 دی 92 19:52
سالگرد عقدتون مبارک مریم جوووووووووووووووون انشالله که سالیان سال زیر سایه هم خوشبخت باشید عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم
آناهيتامامانيه آرميتا
30 دی 92 11:02
بهترينهاروبراتون آرزوميكنم مريم عزيز هميشه شادوسلامت وخوشبخت باشيد
مامان مریم
پاسخ
ممنون از آرزوی خوبت عزیز دلم،همچنین شما کنار خانواده خوبت
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 13:49
مبارک باشه به به دست بابایی درد نکنه..... ایشالا همیشه خوش باشین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین شما