آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

عروسک ملوسم 31 ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک:)

1392/10/12 15:20
نویسنده : مامان مریم
481 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم،دختر کوچولوی من تویی که تمام لذت مادر بودنو باتو تجربه کردم چقدر شیرینه تورو داشتن تمام این حرفارو بهت میگم هزاران هزار بار برات میگم تا بدونی چقدر از داشتنت خوشحالم و چقدر به وجودت افتخار میکنم،بدون بینهایت دوست دارم،شنیدم میگن آدم اول باید خودشو دوست داشته باش بعد دیگران رو ولی من اول از همه تو رو دوست دارم بیشتر از خودم خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی عاشقتم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی.


31اُمین ماه ورودت خجسته نفسم،بزرگترین آرزوم خوشبختی توست. 


امروز به همراه مامانی بردمت کمی برف بازی کنی چون بهت قول داده بودم، چقدر خوشت اومده بود اولش نمیدونستی چطوری بازی کنی بعد دیدم دایی عبدالرضا هم اومد و شروع کرد بهت برف پرت کردن تازه فهمیدی برف بازی چیه و بعد با دستای کوچولوت برف برمیداشتی به ما پرت میکردی فدات بشم من،البته خیلی برف نیومده بود ولی بهتر از هیچی بود.اینم تجربه برف بازی تو،تو31 اُمین ماهگردت عزیزم.

 

با این دختر کوچولو دوست شدی و بیلچشو بهت داد تا باهاشون برفارو بر داری.

 

 

این کلاه و شالگردنو این ماه برات بافتم مبارکت باشه عشقم نمیدونی چه لذتی داره برات لباس میدوزم یا میبافم با دستای خودم برای دردونۀ خودم تا برات به یادگار بمون و بدونی عاشقتمقلب

  مریم فدای تو بشه اینقدر شیرین شدی که میخوام درسته قورتت بدمخوشمزه 

آرینا ووروج تا این لحظه ، 2 سال و 6 ماه و 0 روز و 4 ساعت و 17 دقیقه و 37 ثانیه سن داردیقلب

راستی برات بگم ووروج مخفف ووروجکه که وقتی کوچولو بودی بهت میگفتیم آرینا ووروجماچماچبغلبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا
12 دی 92 18:26
آفرین به مامان هنرمند 31مین ماهگردت مبارک خاله
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری خانومی
آنیتا کوچولوی دوست داشتنی
13 دی 92 20:08
به به چه مامان هنرمندی آرینا جون قدر مامان هنر مندت را بدون
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
مامان آروین (مریم)
14 دی 92 13:09
الهی قربونت برم عزیزم با اون تیپ زمستونی شیکت
مامان مریم
پاسخ
خدانکنه خاله جون مرسی
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
15 دی 92 19:54
31 ماهگیت مبارک عزیزززززززززززم انشالله عمری با عزت داشته باشی آرینا جووووووونن
مامان مریم
پاسخ
مرسی مینا جون،همچنین شما
جیران بخشنده
18 دی 92 13:49
وای چه عکسای برفی خوشگلی 31امین ماهگردت مبارک باشه خوشگلم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان روژینا
23 دی 92 17:36
مبارک باشه 31 ماهگیت عسلم راستی برف بازی کنار مامان و بابا خیلی می چسبه هااااامواظب جوجوی ناز ما باش مامانیپیش ما بیا
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم،حتمابرای روژینای عزیزم
آناهيتامامانيه آرميتا
30 دی 92 11:01
٣١ماهگير مبارك عزيزممممم خيييلي دلم براتون تنگ شده مخصوصاباديدن اين عكسهاي خوشگل
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوستممنم خیلی دلم براتون تنگ شده این هوا یه کم خوب بشه قرار بذاریم همدیگرو ببینیم
نیلوفر/مامانه روژینا
4 بهمن 92 13:15
ای جانم عزیزم.هزار ماشالله بزرگ و خانم شدی.31ماهگیت مبارک.فدات بشم که برف بازی کردی گلم.
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبمبرای دوست خوبم ودخمل نازش
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 13:48
31ماهگیت مبارک عسلم عجب عکسایی