آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آرینا جونمی

30اُمین ماه ورودت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

1392/9/13 17:10
نویسنده : مامان مریم
468 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وارد سی اُمین ماه زندگیت شدی نفسمتشویقهورا 

باورم نمیشه به این سرعت داری بزرگ میشی و این روزها دیگه برام تکرار نمیشه دخترم.چقدر این روزهای باتو بودنو دوست دارم و چقدر زمان کمه برای با تو بودن و داره به یه چشم بر هم زدن میگذرهلبخند

با تو بودن بزرگترین لذت دنیاستماچقلبقلبقلبقلب

 

عروسکم ماهها یکی پس از دیگری میان و میرن و من هر روز نگرانم،نگران آیندۀ عروسکی که به سرعت داره بزرگ میشه و آیا ما میتونیم به خوبی بزرگت کنیم؟آیا ما پدر و مادر خوبی برات هستیم؟الان باید باهات چی بازی بکنم که بیشتر لذت ببری ؟چرا حس میکنم وقتی که برات میذارم کمه؟آخه خودمم کارایی دارم که باید انجام بدم.از کی بذاریمت کلاس بهتره؟ با چه کلاسایی شروع کنیم خوبه؟کجا ببرمت که از لحاظ آموزش عالی باشه و خیالم راحت باشه؟مغزم پُر از سؤاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عشقم و قلبم برات تند تند میزنه و هر بار که میبینمت میگم خدایا شکرت،خودت این فرشته رو بهم دادی خودتم باید مواظبش باشی و خودت توان مادر بهتر بودن رو باید بهم بدی بازم خدایا شکرت و هزاران بار شکرت که کودکم سالمه.

من یه مادر نگرانم،بینهایت نگران که وقتی به آینده فکر میکنم میلرزم و میترسم و آرزوم فقط و فقط موفقیت و خوشبختیه توستقلببغل

این مطلب رو خوندم و دیدم چقدر قشنگه عشقم :

به عقیده من تنها موضوعی که شایسته است مغز انسان را نگران بدارد آینده فرزندان اوست و اندیشه این موضوع که چه کار کند تا فرزندان او خوشبخت شوند(افلاطون). 

 آرینا جونم الان 2 سال و 5 ماه و 1 روز و 6 ساعت و 11 دقیقه و 17 ثانیه سن داری

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

mahla
13 آذر 92 17:40
سلام دخترتون خيلي نازه ي بوس خوشگل بكنيذش راستش من سال 3انسانيم تو روانشناسي بهترين زمان يراي ياذگيري زبان بچه رو 3/4سال به بعد گفته يعني بعد راحت صحبت كردن زبون اول ولي كلاساي تفريحي مثه نقاشي واسش خوبه جاي مطمين باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم خوشحالم از آشناییتون وممنون از راهنماییتون
مامان آیسو وآیسا
14 آذر 92 17:54
30 امین ماه زندگیت مبارررررررررررررررررررک آرینای نازنین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبمبرای دوست خوبم ودخترای گلش
مامان آنیسا
15 آذر 92 0:08
ای جونم مبارک باشه عزیزم 30 ماهگیت عکس دختری و مامانش خیلی زیباست کلی لایک داره
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم لطف داری عزیزم
مامان ساجده
15 آذر 92 17:39
عزيزم سي امين ماهگردت مبارك اميدوارم تو تمام مراحل زندگيت موفق باشي گلم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونِ مهربون همچنین شما و متین جون
مامان آرمينا
15 آذر 92 19:45
30 ماهگيت مبارك باشه عزيزم. واقعا حق داري مريم جون منم خيلي نگراني و دغه دغه آينده آرمينا رو دارم خدا كنه خوب از پسش بر بياييم
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم آمین میبوسمتون
عمهِِ ِ آتنا
15 آذر 92 23:10
30ماهگیت مبارک خانوم خوشگله قربون اون موهای فرفریه خوشملت برمممم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم خدانکنه چشمات قشنگ میبینه عزیزم
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 8:55
قربون موهای فرفریت عزیزم . ما هم با عکسای تولد آپیم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون خدا نکنه عزیزم حتما" دوستم سر فرصت میام دلم لک زده برای دیدن بچه های وب ولی متاسفانه یه کم گرفتارم
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 17:46
مبارک باشه..... چه عکسای قشنگی چه بزر گ شده ماشالا
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم چشماتون قشنگ میبینه مرسی عزیزم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 آذر 92 10:52
30 ماهگردت مبارک آرینا جوووووووون انشالله که همیشه سلامت باشی گلم چه عکسایه نازی عاشقه عکسه دو نفرتون شدم مریم جون خیلی قشنگه
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم ممنون که یادمونی و میای پیشمون،چشمات قشنگ میبینه عزیزم
الهام مامان یسنا
17 آذر 92 16:46
30 ماهگیت مبارک خوشگل خاله. قربون اون موهای فرفری خوشگلت برم من. مریم جون عکس آخری خیلی قشنگه واقعا باهات موافقم و منم دائم این نگرانی که مبادا خوب تلاش نمیکنم برای بزرگ کردن و تربیت یسنا رو با خودم دارم. عجیب احوالی این احوال مادرها
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم چشمات قشنگ میبینهاین نگرانیها تموم نخواهد شد امیدوارم هممون تو تربیت وبزرگ کردن فرشته هامون موفق باشیمبرای دوست خوبم ودختر طلا
مامان روژینا
18 آذر 92 11:24
سلام عزیزم چه دختر زیبا و شیرینی دارین خدا حفظش کنه همیشه مامانا نگران بچه هاشونن! من حتی وقتی دخملکم خوابه بازم نگرانشمامیدوارم آینده نور چشمامون سرشار از شادی و خوشبختی باشهبه وبلاگ دخملکم روژینا کوچولو سر بزن عسل
nazanin
18 آذر 92 21:53
اخییییییییی عزیززززززززززززم شاد باشین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین شما
سارا مامانی شیدا
19 آذر 92 10:07
مبارک باشه آرینا جونم مریم جون مامان خیلی خوبی هستی که اینقدر به فکر آرینا جونمی و حتما وقتی که این گل دختر بزرگ بشه و به امید خدا خودش مامان بشهقدر همه زحمتهای مامان مهربونش رو میدونه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم راستش از خودم راضی نیستم خیلی ذهنم مشغوله و تلاشمو میکنم که مامان خوبی باشم یه وقتایی از کوره در میرم و صدامو بلند میکنم و..البته به خاطر کارای خطرناکیه که میکنه ولی دوست دارم اصلا" سرش داد نزنم و برای آموزششم هنوز نمیدونم از کجا شروع کنم و....بازم ممنونم میبوسمت دوست خوبم
جیران بخشنده
25 آذر 92 21:28
سلام من جیران هستم 14 سالمه و خیلی وقته وب زیبای آرینا جون رو میخونم دختر خیلی نازی دارین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفته
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 8:05
عکس مادر و دختر خیییییییییلیییییییییی قشنگه . من که بودم یه پپستر بزرگش میکردم و میزدم به دیوار . عزیزم خصوصی
مامان مریم
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه پس حتما" یه عکس این مدلی بگیر با کوچولوی نازت وبزن به دیوار منم شاید اینو قاب کنم یا یکی دیگه این مدلی بگیرم با کیفیت بهتر بزنم به دیوار ممنون از پیشنهادتحتما" اومدم
مامان روژینا
30 آذر 92 12:46
سلام عزیزمیلدات مبارکخوشگل خانومتو ببوس
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خوبید؟یلدای شما هم مبارک ممنون یادم بودی شما هم عسل شیرینتو ببوس
مامان آرمينا
30 آذر 92 16:31
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران . .
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم یلدای شما هم مبارک ممنون یادم بودی عزیزم
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 22:34
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . .
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم ممنونم که یادم بودی و همیشه با کامنتای خوبت خوشحالم میکنی میبوسمتون
nazanin
3 دی 92 13:00
مهناز مامان ترلان کوچولو
4 دی 92 12:01
30 ماهگیت مبارک آرینا جونم خدا شما و مامان مهربونتو برای هم نیگه دارین هنیشه خوشحال و خندون باشین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست عزیز همچنین شما