آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

29 ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

1392/8/12 16:24
نویسنده : مامان مریم
522 بازدید
اشتراک گذاری

 فرشته کوچولوی ما 28 ماه رو با هم گذروندیم و چه خوشم من کنار تو با هم خندیدیم و با گریه هات گریه کردم و قلبم هزار تکه شد.هر بار که زمین خوردی قلبم افتاد و من حس کردم که دلم ریخت و همش میترسیدم و میترسم که از شیطنتات اتفاقی برات بیفته و بعد اومدی و بوست کردم تا خوب شدی عروسک ملوسک من.دخترم مادر شدم مادر تو که بهترینی و اینقدر شیرین زبونی و عشوه داری که من غرق شادیم و به وجود نازنینت افتخار میکنم عشقم.هر بار که از خواب ناز بیدار میشی اگر کنارت باشم خودتو میچسبونی بهم تا من غرق بوسه کنم تو رو و وقتی سیر شدی بلند میشی و دنبال بازی و شیطنتهایت میری و وقتی کنارت نباشم بلند بلند صدام میزنی(مامان    مامان    مامان مَیَم  من بیدا شدما   مامان مَیَم چُجـــــــــــــــایی)و وقتی پیدام میکنی یا میام پیشت میپری بغلم و من تو رو میبوسم و تو برای من عشوه میای و من این لحظه رو بینهایت دوست دارم وقتی خوابی دوست دارم زودتر بیدار بشی تا لحظه ای که دوسش دارم بازم تکرار بشه قلبمقلبماچ 

عروسک ملوسکم 29 ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک 


 

چقدر زود داره این روزهای شیرین با تو بودن خاطره میشه 

میمیرم برات تنها جگر گوشۀ من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرمينا
12 آبان 92 19:03
29 ماهگيت مبار ك عزيزم
مامان مریم
پاسخ
منونم خاله جون
مامان آروین (مریم)
20 آبان 92 14:19
29 ماهگیت مبارک خوشگلم 29 شاخه گل رز تقدیم به خوشگل خاله
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون میبوسمتون