آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

برای تمام دوستایی که میان پیشمون

1392/5/15 18:24
نویسنده : مامان مریم
389 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم که بهمون سر میزنید چند وقتیه که خبرایی میشنوم که واقعا" تمام بدنم میلرزه و میخوام شما هم در جریان باشید.این روزا آمار بچه دزدی به طرز وحشتناکی بالا رفته چندتا از خبرایی که شندیم و شگردایی که به کار میبرن و براتون مینویسم البته میدونم آگاهی دارید ولی تو رو خدا بیشتر مواظب بچه هاتون باشید. 

خانومی بچه شو میبره پارک خانومی دیگه میاد و مشغول حرف زدن با مادر بچه میشه و در یه چشم به هم زدن بچه این خانوم ناپدید میشه .    

مردی با همسر و بچه اش جلوی یه سوپر مارکت توقف میکنن و خانوم برای خرید پیاده میشه و یه موتوری یه دعوای ساختگی درست میکنه و سر پدر به دعوا گرم بوده و در یک چشم بر هم زدن بچه توسط شخص دیگری دزدیده میشه.   

دیشبم برادرم برام تعریف میکرد که یکی از آشناهای دوستاش رفته بودن چین و اونجا بچه شونو میدزدن و وقتی به پلیس اونجا مراجعه میکنن در جواب میگن تا حالا دیگه اعضای بدنشم فروختنگریه  

و..............

(اینقدر دیشب کلافه بودم،بمیرم برای این پدر و مادرها داشتم فکر میکردم خدای نکرده وقتی پدر و مادر بچه شون از دنیا میره داغ بزرگیه که هیچ چیز جبرانش نمیکنه ولی باز میدونن بچشون کجاست و... ولی وقتی دزدیده میشه و اعضاش فروخته میشه داغی بدتر از مرگ اولاده خدا بهشون صبر بده) 

دوستای خوبم اصلا" دوست نداشتم ناراحتتون کنم فقط میخواستم 

بگم چشم از گلهای زندگیتون بر ندارید به امید اینکه برای هیچ 

خانواده ای این مشکل پیش نیاد دوستون دارم و میبوسمتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ayatay
16 مرداد 92 3:20
amiiiiiiiiiiiiiiiin


مامان آيسو وآيسا
16 مرداد 92 11:58
ممنون كه يادآوري كردي دوست جون
خيلي بد وتراژيكه


متاسفانه خیـــــــــــــــلی هم بد ودردناکه
لیلا مامان پرنیا
17 مرداد 92 18:16
همیشه لحظه خداحافظی"صاحبخونه دم در به مهمونش لبخند میزنه !
لبخند خدا گوارا...
عیدتون پیشاپیش مبارک


فدات شم دوست خوبم ممنون یادم بودی عید شما هم مبـــــــــــــارک برای دوست خوبم وپرنیا عسلی
محبوبه مامان الینا
21 مرداد 92 7:35
من هم خیلی در این مورد شنیدم و خیلی ناراحت شدم
دوست جونم خصوصی


متاسفانه خیــــــــــــلی زیاد شده
حتما" عزیزم
مامان آرشیدا
22 مرداد 92 15:24
مرسی عزیزم . ممنون که اطلاع رسانی کردی


مامان آرمينا
22 مرداد 92 18:45
واقعا تحت تاثير قرار گرفتم همين الان هم توي وب يكي از دوستان آدرس وبي رو گذاشته بود كه پسر 1 ساله شون رو دزديدن خيلي بهم ريختم واقعا خدا به سر هيچ كس اين بلا رو نياره


آمیــــــــــــــن
مامان آوينا
23 مرداد 92 11:18
ممنون از هشدارتون ايشالا كه به هيچ كدوم از اين كوچولوها آسيبي نرسه
آريناي گلم آوينا با پست تولد آپ شده
شما هم دعوتيد



آمــین دوستم،اومدم دوستم
نرگس مامان باران قلنبه
23 مرداد 92 17:43
واااااااااااااااای مریم جون کلی ترسیدم ایشالا خدا خودش مواظبوشون باشه
خصوصی


آمین عزیزم،اومــــــــــــــدم
سارا
25 مرداد 92 4:05
خاله جونیا و دوست جونیای خودم سلام دیگه دوستم ندارین که بهم سر نمی زنین من همیشه دوستتون دارم و به فکرتونم.زیاد منتظرم نذارین


وای نه عزیزم این چه حرفیه خاله جون،اومــــــــــــــــدم
سارا مامانی شیدا
26 مرداد 92 10:17
سلام دوست خوبم راست میگی خیلی زمونه نا امن و بدی شده و همه ما باید خیلی حواسمون رو جمع کنیم اما مریم جون فکرت رو با این چیزا مشغول نکن اعصابت خرد میشه عزیزم خدا دختر گلت رو حفظ کنه


خیـــــــــــــــــــلی دلم میگیره دوستم دسته خودم نیست،نمیدونم تا حدود زیـــــادی احساساتیم و این مسائل خیلی تاثیر بدی روم میذاره و همش میگم الان اون بندگان خدا چه حالی دارن