آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

ظرف غذات رسید

1392/5/15 18:23
نویسنده : مامان مریم
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت دخترم بالاخره امروز بعد از مدتها ظرف غذایی که برات سفارش داده بودیم رسید و باعث شد کلی خوراکی بخوری البته فکر کنم اولشه و بعد برات عادی بشه،ولی دیگه خیالم راحته که هر چی بریزم توش ازش نمیریزه و نه من اذیت میشم و نه شما واقعا" دلم میسوخت هر چی بهت میدادم بخوری میخواستی راه بری و بخوری و منم همش حرص میخوردم که میریزه و مدام بهت گوشزد میکردم که میریزهخجالتولی دیگه راحت شدیم عشقم جالب اینجاست تعجبم کرده بودی که چرا نمیریزه و خوشحالم بودی نفسم.مبارکت باشه عزیز دلمقلب 

اینم از ظرف غذات لبخند

به نظرم تو هر خونه ای که یه نی نی کوچولو مثل شما هست این ظرف لازمه به دوستامونم توصیه میکنم بخرن خیلی خوبه ودیگه خیالشون راحتهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهره مامانی مرسانا
16 مرداد 92 2:52
سلام خانمی . چه دخمل نازی دارید خدا حفظش کنه.
و خیلی ممنون که در مورد این ظرف اطلاع رسانی کردید خیلی خوبه فقط اگه میشه بگید از کجا خریدید. مرسی عزیزم


سلام عزیزم.ممنون از لطفتونعزیزم تو شبکه پرشین تون تبلیغشو دیدم و سفارش دادم و برام آوردن
مامان ايسو وايسا
16 مرداد 92 11:57
مباللللللكه ناززززززززززززززززززم آرينا


مرسی خاله جون
مامان آرمينا
22 مرداد 92 18:48
مبارك باشه منم تبليغش رو توي تلويزيون ديدم چيز جالب و خوبيه

مرسی آره واقعا" چیز خوبیه
مانی محیا
23 مرداد 92 15:01
سلام عزیزم. من اینو خونه دوستم دیدم خیلی خوبه. جالب بودمبارکش باشه


سلام عزیزم،مرســــی
مامان یگانه
24 مرداد 92 8:16
سلام
ببخشید مزاحم شدم.میتونم بپرسم قیمتش چنده؟ارش راضی هستید؟
ماشالله دختر نازی دارید.برا دختر گلتون


سلام خانومی،خوشحالم بهمون سر زدید عزیزم قیمتش 29تومن،من راضی هستم چون دخترم همش راه میره و خوراکی میخورهاینطوری خیالم راحته که نمیریزه
ممنونم عزیزم چشماتون قشنگ میبینه.
سارا مامانی شیدا
26 مرداد 92 10:20
آرینا جونم مبارکه
پس راضی هستی مریم جون منم خیلی خوشم اومده ولی همش فکر میکردم نکنه الکی باشه منم رفتم که سفارش بدم


آره من که واقعا" راضی،امیدوارم شما هم راضی باشید
مامان سام
28 مرداد 92 17:32
سلام عزیزم تو این سایت میتونین ظرف غذای چرخشی رو به نصف قیمت تهیه کنین:netbarg.com
خاله پیش ما هم بیاین دیگه


وای خاله جون ایکاش زودتر میگفتی دیگه خریدمش
خاله جون ایکاش آدرس گذاشته بودی اگه بازم پیشم اومدی برام آدرس بذار بیام ببینمت