آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

شمارش معکوس تا تولد دختر شیرینم

1392/4/2 17:47
نویسنده : مامان مریم
481 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرینم باورم نمیشه 10 روز دیگه تولد 2 سالگیته ومن یه دختر خانومه 2ساله دارم با هزاران هزار آرزو براش ومادر بودنم 2 ساله شده،که قبل از اینکه تو دلم بیای هیچوقت فکر نمیکردم مادر بشم و تصور این روزها رو نداشتم وچقدر خوب وشیرینه مادر دختر چون تو بودن.همیشه میگفتم اگه قراره مادر بشم وفرزندی داشته باشم خدا کنه که دختر باشه و خدا این لطفو به من وبابا کرد و تو رو به ما داد و هر روز و هر ساعت شیرنی زندگیو با وجود تو و دیدن تو بیشتر حس میکنیم.نمیدونی واقعا" نمیدونی هر بار که نگاهت میکنم و صداتو میشنوم چه لذتیو تجربه میکنم وقتی که خوابی غرق بوسه های من میشی و با بوی تو خوابم میبره دخترم دردونه ما.بینهایت از بودنت غرق شادیم و خوش به سعادت ما که دختری چون تو داریم.      

بینهایت دوسِت داریم و شادی وسلامتی وموفقیت تو آرزوی ماست.

 

(دیروز رفتیم دنبال کادوی تولدت که هیچی برام جالب نبود راسش نمیدونم چی برات بخرم امشبم میخوایم بریم برای خرید پارچه لباس تولدت که نمیدونم چه رنگی وچه مدلی تا ببینم چی میشه بعدشم دنبال کادوی تولدت امیدوارم بتونم چیزی پیدا کنم که خیییلی خوشت بیادماچ)

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ايسو وايسا
2 تیر 92 17:51
پيشاپيش تولدت مبارك آرينا جون نازان شالله كنار ماماني وبابايي 120 ساله شي خشگل خانمي


مرسی عزیزم عسلاتو ببوس
سارا مامانی شیدا
3 تیر 92 9:15
وای ما هم لحظه شماری میکنیم برای تولد آرینا جون
پیشاپیش تولدت مبارک آرینا جونم
مریم جونم خسته نباشی امیدوارم هرچی دوست داری پیدا کنی و بهترین ها رو براش تهیه کنی
من برای کارای تولد شیدا 3 کیلو لاغر شدم


ممنونم عزیزم خیییلی لطف داری
مامان آرمينا
3 تیر 92 12:24
اميدوارم همه چيز به خوبي برقرار بشه پيشاپيش تولد آرينا جون مبارك


ممنونم دوست خوبم منم امیدوارم بوس بوس
مامانیه سپهر
5 تیر 92 13:42
سلام عزیزم. سپهر برای اولین بار توی مسابقات نی نی وبلاگ شرکت کرده (مسابقه نی نی شکمو) نیاز مبرم به رأیتون داره اگه خدا بخداد و شما لطف کنید بیاد بالا.
اگه خوشتون اومد کد 168 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
مرسی گلم.


حتما" عزیزم
مامان فاطمه
6 تیر 92 14:04
آرینا جون پیشا پیش تولدت مبارک


فدات شم عزیزم ممنون از محبتت
سارا مامانی شیدا
7 تیر 92 17:51
سلام دوستم شیدا تو مسابقه نینی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم اگه لطف کنید و بهش رای بدید برای رای دادن عدد 163 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید مرسی


حتما" عزیزم حتما"