آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

2روز دیگه تا پایان 24 ماهگیت

1392/4/10 15:36
نویسنده : مامان مریم
647 بازدید
اشتراک گذاری

 

14.gif 14.gif

دخترم این روزها خیییلی سرم شلوغه و نمیرسم که بیام و برات از کارهای شیرینت بنویسم از شیرین زبونیات از عشوه هایی که برام میای و...... 

دارم برای تولدت لباس میدوزم البته هم برای شما وهم برای خودم و دوباره کارای من دقیقه 90 شد .البته چون خونه خودمون نیستیم خیییلی شلوغش نکردم و برای چهارشنبه که بهترین روز زندگی من وبابا هستش ساعت 12 ظهر آتلیه وقت گرفتم میخواستم ساعت 11 وقت بگیرم که دقیقا" همون ساعتی باشه که بدنیا اومدی ولی به خاطر خواب شما که معمولا" تا 10 صبح خوابی و طول میکشه تا حاضرت کنم ساعت 12 وقت گرفتم. ولی دلشوره اینم دارم که اذییتمون کنی امیدوارم دختر خوبی باشی وعکسای خوبی بتونن ازت بگیرن. وبعد یه جشن تولد خونه مامانی و یه جشن تولد روز بعدش خونه عزیز فعلا" که برناممون اینه تا ببینیم چی میشهماچ

در ضمن کلاس رانندگی هم دارمو وقت صبحمو میگیره حسابی سرگرمم و بعد هم رسیدگی به شما و بازی با شما و خیاطی.امسال دقیقا" متوجه میشی وقتی میگم دارم برای تولدت لباس میدوزم و میخوام به تنت پرو کنم مثل خانوما پرو میکنی البته یه وقتایی از تنتم در نمیاری و باخواهش تمنا و...باید از تنت در بیارم ووقتی هم که لباستو میبینی میگی خوشِیِه(خوشگله).امیدوارم بعدها که بزرگ شدی لباسایی که برات میدوزمو که میبینی واقعا" از مدلاشون خوشت بیاد به هر حال باذوق و شوقی این لباسا رو برات میدوزم که تا به حال برای هیچ کس با این ذوق وشوق خیاطی نکردم. 

دخترم آرزو دارم بهترین های روزگار و برات جمع کنم وبهت هدیه بدم و همیشه تو رو سالم و شاد ببینم.

شاید دیگه نرسم بیام وبرات بنویسم بازم میگم عاشقتم دختر شیرینم عاشقتم

22.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 تیر 92 2:55
خوشگل خاله ۲سالگیت مباااارک
تولدت هزااااربارمبارک
ایشالا ۱۲۰سالگیتوباشادی درکنارعزیزانت جشن بگیری گلم
همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه بایه آینده طلایی پرازموفقیت



مهربونم ممنون ممنون ممنون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 تیر 92 2:58
مریم عزیزم خواستم جدافقط به خودت تبریک بگم .. عزیزم مادربودنت ۲ساله شد امیدوارم همیشه باشادی وسلامت درکنارپرنسس نازت وهمسرخوبت خوشبخت باشی
دوست خوبم مادرانه هات تاابداستوار


فدات شم آناهیتای عزیزم خیییلی بهم لطف کردی خیییییلی دوستون دارم ممنونم از آرزوهای خوبت همچنین برای شما
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:14
تولدت مبارک عزیزم


مرسسسسسسسسی خاله جون
شیما مامان درینا
12 تیر 92 16:39
تولد دو سالگی عروسک خانوم مبارک امیدوارم 120 سال بشی عزیز دلم.
مریم جون چی بشه لباسایی که با سلیقه میدوزی بی صبرانه منتظرم ببینم امیدوارم مراسما به خوبی و خوشی برگزار بشه و یه خاطره قشنگ بشه براتون


مرسی شیما جونم نظر لطفته عزیزم برای شیما جونم ودرینا عسل
الی مامی آراد
12 تیر 92 17:36
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون




حتما" عزیزم
مامان آرشیدا
18 تیر 92 15:04
دست مامانی درد نکنه . آرینا جونم باید حسابی قدر مامانی رو بدونی .
وبلاگ آرشیدا جونم بروز شد حتماً بهمون سر بزنید


ممنونم عزیزم نظر لطفته حتما" میام
نازنین
9 مرداد 92 19:29
سلام خاله جونی،وبلاگ نیکو رو آپ کردم.
خوشحال میشم بیاید و ببینید.


حتما" عزیزم میام پیشتون