آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

سرگرمی وبلاگی

1392/3/13 17:27
نویسنده : مامان مریم
530 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هرچیز ممنون از دوست خوبم آناهیتا جون و مامان سویل جون که منو به این سرگرمی دعوت کردن واز راه دور روی ماه خودتون ودخترای نازتونو میبوسمماچ 

 

:بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟مرگ خودم و عزیزانم که روز نیست بهش فکر نکنم

2:اگر 24 ساعت نامرئی بشی چه کار میکنی؟دوست دارم برم خونه بعضی از اطرافیانم ببینم راجع بهم چی میگنزبان

3:اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5تا12 حرفت رو داشته باشه اون چیه؟اول سلامتی وبعد برآورده کردن آرزوهای خودم وخانوادملبخند

4:از میون اسب"پلنگ وعقاب کدوم رو بیشتر دوست داری؟اسب"برای وقار ونجابتشو خیلی زیباست.

5:کارتون مورد علاقت چیه ؟مِمُللبخند

6:در پختن چه غذایی مهارت نداری؟فسنجوننیشخند

7:اولین واکنشت موقع عصبانیت؟سعی میکنم اون لحظه خودم رو کنترل کنم ولی اگه خییلی حاد باشه چون نمیشه  واز کنترل خارج میشم باید برم بیرون راه برم وگرنهکلافه.

8:با مرغ دریا "اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟من الان خسته ام نمیتونم بامرغ دریا واورانیوم جمله بسازمخمیازه

9:دو بیت شعری که دوست داری؟نمیدونم خیلی زیادن حوصله ندارم فکر کنم کدومو بیشتر دوست دارمچشمک

9:اگه قرار باشه با تونل زمان فقط به یه روز از آینده یا گذشته سفر کنی کجا میری؟دوست دارم برم به آینده از اشتباهاتم عبرت بگیرم وبرگردم و جبران کنم خصوصا"راجع به آرینا چون خیییلی حساسم که همیشه موفق باشه وراهیو اشتباه نره وتصمیم اشتباه نگیره امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزمقلب

10:چه رنگی هستی؟آبیه مایل به قرمزچشمک

12:اگر قرار باشه از ایران بری کدوم کشور میری؟شک نکنید آمریکافرشته

13:بهترین sms inboxگوشیت چیه؟شبی که آرینا بدنیا اومد وهمسری اس ام اس عاشقانه خفن برام میفرستاد و کلی بهم روحیه میدادقلب

14:اگه قرار باشه سه تا از عزیزانت رو به مهمونی دعوت کنی چه کسانی هستن؟خانوادم فقط 6نفر میشنا چی کار کنیمزبان

15:اگه قرار بود یه لغت رو از لغت نامه زندگیت پاک کنی چی بود؟غم.

16:کسی رو بخوای ملاقات کنی؟داییم که به تازگی فوت کرد بینهایت دوسش داشتم ودارم کاش میشد بازم ببینمشگریه

17:اگه بخوای اسم دیگه ای برای وبلاگت انتخاب کنی؟قلب برای تو زندم

18:سه تا از خصوصیات بدت:زودرنج ،شدیدا" احساساتی،تنوع طلب که یه جاهایی خوبه یه جاهایی بد.

19: شبیه چه میوه ای هستی؟نمیدونم شما بگینچشمک

20:کاشکی؟کاشکی همه سالم بودن وخوشبخت وهر آرزویی هم داشتن برآورده میشدقلب

وطبق قانون بازی سه تا از دوستام رو دعوت میکنم که میرسم خدمتشونبای بای

personnages bebe bebe gif 161 gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ايسو وايسا
13 خرداد 92 17:21



لیلا مامان پرنیا
13 خرداد 92 17:31
24ماهگیت مبارک عزیزدلم امیدوارم همیشه شاد وسلامت کنار مامان مریم مهربونت وبابای گلت روزخهارو به خوبی سپری کنی


ممنونم لیلا جون مهربون برای خودت ودخمل گلت
مامان حسام كوچولو
14 خرداد 92 0:52
مرس از محبتت
هزار ماشالله ارينا جون چه خانمي شده


ممنونم عزیزم نظر لطفته خانمی
زهرا
16 خرداد 92 21:50
24ماهگیت مبارک آرینای ناز


ممنونم عزیزم
لیلا مامان پرنیا
17 خرداد 92 13:21
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


مرسی عزیزم بر شما هم مبارک،ممنون که یادم بودی عزیزم
برای پرنیا جون و دوست خوبم
نازنین موسوی
17 خرداد 92 17:38
مرسی که به ما سر زدید.منم با افتخار لینکتون کردم.


مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 12:14
دوسالگي دخمل خوشگل پيشاپيش مباركه


ممنونم عزیزم ببوس گلهاتو
سارا مامانی شیدا
22 خرداد 92 15:30



آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 خرداد 92 17:56
عزیزم به تولدت چیزی نمونده پیشاپیش مباااالک باشهههه
خواستم اولین نفری باشم که تبریک میگه


ممنونم عزیزم خییییلی لطف داری دوست خوبم برای دوست مهربون ودخمل عسلش