آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

ثبت نام آموزش رانندگی

1392/3/11 18:34
نویسنده : مامان مریم
599 بازدید
اشتراک گذاری

واااااای عزیزم چند وقتیه که دارم با خودم کلنجار میرم که برم رانندگی یاد بگیرم خیییلی دوست دارم ولی میترسم بالاخره از هفته پیش دنبال کاراش بودم تاامروز اسممو نوشتم و2تا 4 بعداز ظهرم جلسه اول کلاس بود که رفتم بد نبود امیدوارم 2تا امتحانو همون دفعه اول قبول بشم ولی الانم از اینکه بشینم و رانندگی کنم میترسم،بهم نخندیا از رانندگی میترسم ،مخصوصا" از وقتی که یه تصادف داشتیم وبا سر رفتم تو شیشه (قبل از اینکه بیای تو دلم)حالا ترسم چند برابر شده ولی با خودم گفتم بالاخره باید یاد بگیرم،میدونی شاید بیشتر از رانندگی بقیه میترسم تا خودم میترسم یهو یکی بد بپیچه جلوم یا....ومن نتونم تصمیم درست بگیرم واتفاق بدی بیفته البته خدانکردهلبخند  

(دیدم تا خونه مامانی هستیم بهترین فرصته با وجود دخمل شیطونی مثل شماقلب)

اینم عکسای امروز صبح که به همراه مامانی وشما رفتیم برای اسم نویسی و بعدم فرستادنم برای معاینه چشم، یک ساعت ونیم اسیر شدیم نمیخواستم ببرمت ولی زود بیدار شدی ومجبور شدم و به مامانی گفتم شما هم بیا باهم بریم(ممنونم مامان خوبم بابت تمام زحماتم).خلاصه ببینیم مامانت چی کار میکنهزبان  

 

نمکدون منی قربونت برم که دیگه وابسته به نخودی (عروسکت)شدی وبا خودت آوردیش بیرون بگردهماچماچماچ

 

بغلالهی فدات بشم من که اینطوری نگاه میکنیقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

انیتا
11 خرداد 92 18:54
سلام وب قشنگی داری اگه خواستی منو لینک کنی خبرم بده شما را هم لینک کنم ...


سلام ممنون که به ما سر زدید چرا که نه خوشحال میشم از آشناییتون
نیلوفر/مامانه روژینا
12 خرداد 92 1:49
مریم جوووووووووووون امیدوارم که موفق بشی.مطمئنا یه راننده خوب میشی.استرس نداشته باش عزیزم .ارینا جونم رو ببوس که اینقدر خانم و ناز تو 3چرخه اش نشسته


ممنونم دوست مهربونم خیلی لطف داری
مامان سویل
12 خرداد 92 12:59
سلام عزیزم شما به یه بازی وبلاگی دعوت شدین


مرسی عزیزم حتما" میام
مامان ایسو وایسا
12 خرداد 92 16:51
وای رانندگی خوبه عزیزم ....خیلی لذت بخشه البته برا مناگه بترسی بده اصلا نباید ترسید اصلا.....حواست که جمع باشه هیچ اتفاقی نمیوفتهبرا ارینا جون


ممنونم دوست خوبم رانندگیو خیییلی دوست دارم فقط امیدوارم ترسم بریزه
زهرا
12 خرداد 92 18:26
ای جانمممممم آرینا چه نازشده
مریم جون انشالله که 2تاامتحانتوهمون باراول قبول بشی عزیزم


مرسی عزیزم امیدوارم
مائده(ني ني بوس)
14 خرداد 92 0:12
آرينا جوني يه خرده به مامانيت رانندگي ياد بده


واقعا" تا من یاد بگیرم و........