آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

واکسن و چکاپ 18 ماهگیت

1391/10/27 18:46
نویسنده : مامان مریم
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم ببخشید که اینقدر دیر اومدم و خاطراتت با تاخیر ثبت میشه خییییلی سرم شلوغ بود.   

اول از همه واکسن 18 ماهگیت  

شکلکهای جالب و
متنوع آروین

                

صبح 17ام شما رو بردیم برای زدن واکسن و منم که داشتم از نگرانی واسترس میمردم ،قبل از رفتن بهت استامینوفن دادم تا تب نکنی،ولی خیییییییلی گریه کردی 36_1_4.gifو به هق هق افتادی واشک من و مامانیو در آوردی موقع زدن واکسن شکلکهای جالب و
متنوع آروینانگار فهمیدی فقط صدام میکردی دل منم که ریش ریش میشد متاسفانه این سری بابا نرسید که بیاد مجبور شدم بیام تو اتاق ،دفعات پیش پشت در اتاق بودم.واقعا"لحظه خیییییییییییییییییییلی بدی بود،اول قطره فلج اطفال و بهت دادن بعد واکسن دستتو زدن که سرتو تو بغلم گرفته بودم که نبینی الهی بمیرم الانم که یادش میفتم حالم بد میشه،بعد گفتن بخوابونش روی تخت وپاشو بگیر مگه میشد با زور نگهت داشتیم وفقط تو چشام نگاه میکردیو میگفتی مامان مامان واااااااااااااای که چقدر بد بود خلاصه که تموم شد بعد بردمت برای قد و وزنت که بازم فکر کردی واکسنه وکلی گریه کردی خلاصه که این پرژه واکسن تموم شد رفت تا 6 سالگیت عزیزم.بعد بابا تماس گرفت که میام ومنم بردمت پارک کمی بازی کردیو تقریبا"یادت رفت وبعدم که بابا جونتو دیدیو از بغلش نیومدی پایین و اومدیم خونه تو ماشین خوابت برد و بعد بیدار شدیو بغلت کردم نمیدونستم پات درد میکنه یا نه ولی بهانه نگرفتی بعد گذاشتمت زمین اون موقع تازه فهمیدی که پات درد میکنه و اصلا نمیتونستی بذاریش زمین وشروع به گریه کردیگریه و دیگه بغلم بودی تا ساعت 5 ودوباره خوابوندمت،منم ساعت 5:30 رفتم خونه خودمون برای جمع وجور کردن وتحویل خونه و از اونجا با مامانی در تماس بودم که تا 9 شب خواب بودی و بعد بیدار شده بودیو و خدارو شکر بهتر شده بودی ولی پات همچنان درد داشت و لنگ لنگون راه میرفتی مامان فدات بشه،ما هم ساعت 11 اومدیم پیشت وبعد هم خوابیدیمNight.       

قدت            محصل      85                      

وزنت           محصل       13/800       

دور سرت        محصل        49                          

 

اینم دوتا عکس از شما که من عاشقشونم    

 

 

 

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 دی 91 4:47
منم عاشق عکسات شدم عسلم ، مبااالکه واکسنت ایشالا واکسن مدرسه ات عزیزم
خوش به حالت دوست جونم راحت شدی من ازحالا غمم گرفته


آره واقعا" راحت شدم امیدوارم شما هم واکسنو به سلامتی بزنی و از استرش راحت بشی
مامان ساجده
29 دی 91 1:20
سلام مریم جون وقتی دیدم آپ کردی کلی خوشحال شدم
خوب به سلامتی واکسن این خوشگل خانمم زدی
آرینا جونمو


ممنونم که یادم هستید