آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

دلم گرفته دخترم

1391/10/15 4:17
نویسنده : مامان مریم
620 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام به روی ماهت،اینجا جای خاطرات خوبه ولی من امشب حال و هوایی دارم که تا حالا سابقه نداشته و اینقدر دلم گرفته که فقط خدا میدونه.       

میدونی الان پیشم نیستی و من نمیتونم بخوابم واشکام بند نمیادsmilie_girl_097.gif

میدونم الان پیش مامانی خوابی و داری خوابای نازمیبینی از بس که با داداییا  وخاله و بابایی ومامانی  بازی کردی میدونم خواب خوابی،ولی من امشبو  برای اولین بار بدون تو باید صبح کنم و این خییییییییییییییییلی سخته خییییییییییلیگریهدل شکسته 

انگار یه غم بزرگ رو دلمه وقتی نیستیناراحتدوست دارم این اسباب کشی لعنتی تموم شه،نمیدونم  چرا این دفعه اینقدر طول کشید دخترم خونه اینقدر شلوغ وبهم ریخته بود که مجبور شدم از پنجشبه ظهر بذارمت خونه مامانی و منو بابا نهار خوردیم واومدیم خونه و جمع و جور کردیم، شبم ساعت 11 اومدیم پیشت نمیدونی چه ذوقی داشتی، ولی خدا رو شکر مامانی میگفت اصلا" بهانه نگرفتی و فقط بازی کردیو رقصیدی کلی چلوندمت و بوت کردم مامان فدات بشه تا حالا اینقدر از هم دور نبودیم چقدر دلگیرهناراحت

تازه جمعه ظهر گفتیم خاور بیاد و اثاثیه بره جای مورد نظر و فکر کنم تا عصر اسیر باشیم و نتونیم روی ماهتو رو ببینیم واااااااااااااای که بهش که فکر میکنم چقدر سخته، بابا گفت بمون خونه مامانی وصبح میام دنبالت ولی دیدم خییییلی کاره و تا بابا بیاد دنبالم و.....دیر میشه بعد طفلی بابا گفت آرینا رو ببریم بعد صبح میذارمش خونه مامانی وگفتم نه خونه خییییلی شلوغه و فرشارم که جمع کردیم و خونه تقریبا" سرده و.....باید من تحمل کنم چاره ای نیست.   

واااااای آرینا وااااااااااااای عزیز دلم انگار  قلبم پیشم نیستاین بغض لعنتی ولم نمیکنه.   

بابا گفت باشه هفته دیگه ولی من گفتم بذار دیگه تموم بشه وفکرم راحت بشه آخه خونه اینقدر شلوغ بودو دورمون پر کارتون توهم که همش دستت به این کارتونها و کثیف کاری دیگه نمیکشیدم گفتم به هر سختیه شده این جمعه باید تموم بشه،خییییلی کلافه شدم. وخیییلی خستم دیگه برم حداقل یه درازی بکشم تا هوا روشن بشه و دوباره کار وکار تا تموم بشه. 

امیدوارم امروز به خوبی تموم بشه وزود بگذره وشما بهانه مارو نگیری شما خوب باشی ما هم خوبیم فقط دوریته که 

(راستی بابا به روی خودش نمیاره که تو نیستی ولی معلومه حوصله نداره و حرف نمیزنه،کلا" بابات خییییلی از من قویتره من خیییلی زود گریم میگیره)  

بازم میگم قلب مامانتی 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

محبوبه مامان الینا
16 دی 91 8:53
عزیزم انشاله که هر زودتر جابجا میشی و راحت میشی
همیشه پایان شب سیه سپید است یه کم تحمل کن تموم میشه گلم


ممنونم عزیزم
مامان آروین(مریم)
16 دی 91 14:50
واااااااااااااای چقدر اسباب کشیتون طول کشیده ............... ان شااله زودتر تموم بشه و راحت شین .


واقعا" عزیزم خستم کرد
شیما مامان درینا
16 دی 91 15:25
عزیز دلم امیدوارم الان که دارم این کامنتو میذارم به سلامتی اثاث کشی تموم شده باشه و راحت شده باشی . حسابی اشکمو در آوردی منم این حسو تجربه کردم واقعاً خیلی سخته انگار جیگر آدم کباب میشه ایشالا همیشه سلامت باشه واقعاً باید برای مادر و بچه هایی که به هر دلیلی از همدیگه دورن دعا کنیم . آرینای گلو ببوس


مرسی از همدلیت دوستم، شرمنده به خدا نمیخواستم ناراحتتون کنم عسلتو ببوس
مامان آوينا
16 دی 91 15:33
آخي مريم جون دركت ميكنم خيلي سخته منم شب كه هيچ حتي روزا هم نمينونم بذارمش جايي . ولي ايشالا كه بتوني زود جمع و جور كني و خونه جديد پر از صداي خنده وروجك كوچولو بشه


ممنونم عزیزم
مامان فتانه
16 دی 91 17:52
سلام خشکله اگه دوست داشتی به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزن تاباهم دوستشیم


سلام عزیزم حتما" خوشحال میشم
ولی برام آدرس نذاشتی

مامان سویل
18 دی 91 15:27
سلام عزیزم انقدر غصه نخور این دوره مقطعیه زود تموم میشه .هر چند که من خودم دسته کمی از تو نیستم.با خوندن نوشته هات گریم گرفت


ببخشید عزیزم نمیخواستم ناراحتتون کنم شرمنده ممنونم از همدلیت
خواهر فرناز
19 دی 91 22:13
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
21 دی 91 3:04
عزیزم از وبلاگ من دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


حتما" عزیزم خوشحال میشم
الناز مامان بنیا
25 دی 91 15:37
عزیزم چقدر سخت این عشق مادری در عوض کاراتون زود تموم شدههههه


خییییییییییییلی سخت بود دوستم
مامان ساجده
27 دی 91 14:30
نیستی مریم جون دلم براتون تنگ شده


منم همینطور عزیزم دیگه اومدم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 دی 91 16:16

دلم خیلی تنگتونه


مرسی عزیزم منم همینطور
مامان فتانه
28 دی 91 0:57