آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

چند روز گذشته

1391/9/28 8:36
نویسنده : مامان مریم
420 بازدید
اشتراک گذاری

از پنجشنبه برات بگم که رفتیم خونه مامانی ومنم رفتم باشگاه و بعد از ظهر بابا اومد دنبالمون و با دادایی علیرضا اومدیم خونمون و به دادایی علیرضا گفتم از آرینا واتاقش میخوام عکس بگیری حتما" میگی چرا چون مامانی از این خونه داریم میریم و میخواستم از اولین اتاقت حسابی عکس داشته باشی که برای تو و من به یادگار بمونه و دادایی هم سنگ تموم گذاشت کلی عکس از اتاقت و بازی شما با اسباب بازیهات و ار خودت برام گرفت که خییییلی ممنونشم،جمعه وشنبه به عکاسی از شما سپری شد  

یکشنبه هم که با دادایی رفتیم خونه مامانی و مامان رفت باشگاه و شما هم تا آخر شب یا خواب بودی یا با داداییها وخاله بازی میکردی وشبم بابا اومد دنبالمون واومدیم خونه وشما.               

دوشنبه هم من دیگه کم کم شروع کردم به جمع کردن وسایلمون،و کلی از دست شما میخندیدم خندهبا شیطونیهایی که میکردی و تو دست و پای من بودی و هر موقع کل حواسم به کاریه میای و با حرکاتت جلب توجه میکنی یا یکسره میگی ما ما ووقتی جوابتم نمیدم میگی ما ما جو ئم که میمیرم به خدا میرسم وقتی شیرینکم اینطوری صدام میکنی قلبجمع جور کردنو از اتاق شما شروع کردم،ولی به کندی پیش میرم آخه نفسم نمیذاری امیدوارم زودتر همه چی جمع بشه.  

امروزم که دوباره باشگاه وقرار دادایی بیاد دنبالمون فعلا" که هم شما خوابی و هم داداییچشمک 

بعدا" میام با کلی عکس برات نفسکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)