آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

اولین حرف زدن در خواب عسلک

1391/9/28 8:48
نویسنده : مامان مریم
493 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم جمعه که دادایی پیشمون بود در حین عکاسی کلی هم با شما بازی میکرد که کلی میخندیدی خندهوسرش رو بردی اینقدر دادایی دادایی گفتیچشمکخلاصه شب خوابوندمت و نصف شب شنیدم میگی ماما ماما بلند شدم فکر کردم بیداری ولی دیدم خوابی وخواب میبینی  ودوباره گفتی ماما ماما دادایی دادایی و این شد اولین حرف زدن قندک خانوم من.بغل                                                        

شنبه شبم وقتی خوابوندمت صبح ساعت 5- 5:30 بیدار شدی وآوردمت گذاشتمت رو پام تا بخوابی وخودمم خوابم برد که دیدم داری بلند بلند میخندیخنده نگاهت کردم دیدم خوابی وداری خواب میبینی وبعد پیش خودم خوابوندمت عسلک منماچ 

دیشبم تو خواب میگفتی بابا بابا فکر کنم دیگه شروع شد حرف زدنات تو خواب نفسکخیال باطل                                         

 

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هدیه جووووووووووووووون
28 آذر 91 10:27
سلام
ای جوووووووووونم با این حرف زدنات



الناز(مامان بنیا )
28 آذر 91 14:26
مبارکت باشه عزیزززززززززززززززززززززززززززززم حرف زذنا


ممنووووووووووووووووووووووووون
شیما مامان درینا
28 آذر 91 15:13
قربون این دختر گل با حرف زدناش . قربونت برم که تو خوابم حرف می زنی خاله . مامانی ایشالا خدا بهت یه توان مضاعف بده که بتونی به سلامتی وسایلتو جمع کنی و جابه جا بشین من که همش دارم دعا می کنم امسال تمدید کنیم خونمونو چون دیگه توانشو ندارم . آرینای گلمو ببوس و خیلی مراقب خودتون باشید .


ممنونم دوست مهربونم امیدوارم که تمدید کنیدواثاث کشی نداشته باشی درینا جونمو بچلون
نیم وجبی
28 آذر 91 20:16
وای چه نینی نازو بامزه ای دارین.به نی نی ما هم سربزنید خوشحال میشیم


مرسی عزیزم حتما" میام خوشحال میشم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 14:38
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک


ممنونم دوست خوبم

هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 18:57
سلام
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه
تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.
عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .



ممنونم از لطفتون همچنین برای شما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 دی 91 11:14
عزییییزم


باران قلنبه
1 دی 91 12:33
مبارکه دیگه کارتون دراومد


واقعا" فقط امیدوارم هر شب نباشه