آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

این دو روزمون

1391/9/2 19:04
نویسنده : مامان مریم
539 بازدید
اشتراک گذاری

4 شنبه تا ظهر خونه بودیم وبعد از ظهر رفتیم خونه مامانی،تولد بابایی جون بود ، بابا هم از سر کار اومد و دور هم بودیم.....       

شبم من و شما خونه مامانی موندیم و بابا تنهایی رفت خونهاز خود راضیچون مامان صبح باید بره باشگاه ،شب که خونه مامانی میمونیم خوش میگذره ولی دلمونم برای بابا تنگ میشهقلب 

خلاصه شبم بعد از آتیش سوزوندنا ،رضایت به خواب دادی و خوابیدیNight  

منم تا 2 بیدار بودم آخه از سه شنبه شروع به بافت یه کلاه برای شما کردم که داشتم اونو میبافتم وبعد خوابیدم. 

صبح هم (پنجشنبه)ساعت 9 بیدار شدیم وبعد از یک صبحونه دورهمی شما شروع کردی به ورجه وورجه. 

ساعت 10 هم منو خاله حاضر شدیم که بریم باشگاه ومامانی شما رو برد تو اتاق تا ما بریم وشما نبینی که بهانه بگیری     

بعد من وخاله تا سر کوچه رفتیم که دیدم ساک باشگاه رو جا گذاشتم  و برگشتم وساکو برداشتم ورفتیم باشگاه. 

تا رسیدیم تو سالن گفتن امروز مربی نمیاد وکمرش درد گرفته ورفته دکتر و....  

وبعد من و خاله شروع کردیم به این حالت  مدتی نگذشته بود که گفتن برای تعمیر 2تا از دستگاه ها اومدن وبرید تو رختکن وما هم رفتیم و.....فکر کنم 15 دقیقه ای شد که کارشون تموم شد ودوباره شروع کردیم20دقیقه به این حالت بودیم وبعد حرکات کششی وبعد هم به این حالتکه خاله گفت پاشو حرکات کششی و وقت تمام شده و بریم خونه. 

تو راه از خاله پرسیدم تا حالا شده بود مربی نیاد؟ خاله : نه   

تا حالا شده بود بین تایم ورزش بیان ودستگاه هارو تعمیرکنن؟ خاله:نه 

و منhttp://www.khavaranshop.com/.....نتیجه ای که گرفتم: قسمت نیست ورزش کنم  

کلا" هلاک شدم امروز مادر             خنده 

ساعت 3 هم بابا اومد دنبالمون و کمی خرید کردیم واومدیم خونه الانم شما وبابایی خواب ناز تشریف دارین وشبم قراره بریم خونه مادر شوهری.  

ودر آخر بابای خوبم تولدددددددددددددت مبارک امیدوار سایتون تا 120سال بالای سر ما باشه.  

feest62.gif

عکساروهم یادم رفت از دادایی بگیرم

اینم از اولین روز باشگاه 

امروزمونم خاطره خواهد شدkiss.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ساجده
2 آذر 91 19:58
مریم جون تولد باباتون مبارک باشه انشاالله که سالیان سال سایشون بالاسر شما و خانواده عزیزتون باشه
اشکال نداره از این اتفاق ها پیش میاد به ورزش ادامه بده که مثل قبل مانکن شی عزیزم



ممنونم عزیزم،امیدوارم
لیلا مامان پرنیا
2 آذر 91 21:23
نه عزیزم تو کم نیاری ها از اسمون سنگ هم بارید ورزشت رو ول نکن وگرنه مثل من پشتت باد خورد دیگه نمیتونی ورزش کنی.



نه حتما" میرم نوشتم فقط بخندیم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آذر 91 2:56
مریم جون خیلی باحال بود عجب شانسی
امادوستم بهونه نیارقسمت نبودواینابایدراهتواستوارادامه بدی تومیتووونیییی
تولدبابایی جونتم مبارک همیشه سلامت باشن
آخی منم دلم خواست شب خونه بابام بمونم آخه تاحالا نشده
همیشه خوش باشیدعزیزم
برای آریناووروج خودمون .


ممنونم دوست مهربونم،به امید خدامیرم وکم نمیارم،واقعا" یه وقتایی خونشون بمونی خیییلی خوش میگذره
برای دوست خوبم وآرمیتا جونم
محبوبه مامان الینا
6 آذر 91 7:50
تبل خونه شاه عباس راه نندازی مامان شیطونبهونه نگیر که قسمت نیست و این حرفها
تولد باباجونی مبارک انشااله صد سال زنده باشن و سایه شون رو سر شما باشه


ممنونم عزیزم،نه حالا خداییش اینا تعریف اون روز بود،من ورزش وخییییییلی دوست دارم ممکنه فقط رفت وآمد خستم کنه،اونم چون هوا سرد شده
شیما مامان درینا
6 آذر 91 9:18
مامانی خسته نباشی کلی ورزش کردی تحقیقاتت هم خیلی باحال بود . اشکال نداره اول کاری گرم کردی ایشالا از این هفته حسابی تلافیش در می آد تولد بابا جون هم مبارکه ایشالا همیشه سلامت باشه


ممنونم عزیزم آره دیگه هلاک شدم از این هفته شروع میشه ببینیم چی میشه و.... ممنون که یادم هستی
مادر کوثر
6 آذر 91 13:02
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php
ممنونممممممممممم


حتما" عزیزم
الناز(مامان بنیا
7 آذر 91 15:38
اخی تولد بابایت مبارک


ممنونم عزیزم بنیا جونمو ببوس
علی خوشتیپ
8 آذر 91 8:23
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست
ممنونم
راستی شما میتونید به دونفر رای بدید


خاله جونی رای دادم به گل پسرتون
لیلا مامان پرنیا
9 آذر 91 14:37
سلام مریم جون امیدوارم حال تو و ارینا جونم خوب باشه ومثل همیشه شاد و سرحال باشید هفته پیش واسه این پستت نظرم رو گذاشتم حتما ثبت نشده به هر حال امیدوارم همیشه شاد باشید و ارینای گلم رو میبوسم


سلام عزیزم گرفتار بودم ونشد جوابتونو بدم شرمندتونم یه دنیامیام پیشت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 آذر 91 17:43
تولدپدرعزیزت مبارک دوستم
آریناجونم برای صورت قشنگت


ممنونم از لطفت دوست خوبم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 آذر 91 3:04
سلاااام کجاییییی دوستم


به سلامتی اومدی میام پیشتگرفتار بودم دوستم
باران قلنبه
11 آذر 91 11:39
ارینا خوشگله نیستی کجایی؟دلم تنگ شده برات


مرسی خاله جون اومدم دیگه میام پیشت
مامان محمدرهام جون
12 آذر 91 13:33
به نظرمنم قسمت نیست بری باشگاه مامانی ،شایدم چون آرینا راضی نیست ازش جدا شی این همه اتفاق افتاده
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 13:35
سلام عزیزم حسام کوچولو توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم
این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php
و اینم کد عکسها: 0019.
دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که حسام کوچولو ازتون تشکر کنه.
راستی تا پنج شنبه مهلت دارید


شرمنده دوستم امروز یعنی شنبه پیغامتو دیدم که فکر کنم دیگه مهلتش تموم شده امیدوارم حسام جون برنده شده باشه
شیما مامان درینا
12 آذر 91 15:10
عزیزم ، مریم خانوم گل دلمون براتون تنگ شده ایشالا سالم و سلامت باشین آرینای نازمو ببوس


مرسی دوستم منم دلم بذاتون خیلی تنگ شده گرفتار بودم
مامان ساجده
12 آذر 91 15:13
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر
کد عکس 0026
http://ninimod.niniweblog.com/



وااااای شرمنده من تازه امروز اومدم ومتوجه شدم تا کی مهلت داره؟
مادر کوثر
16 آذر 91 7:48
سلام سلام
بروزیم
تشریف بیارید
دلمون تنگ شده


سلام عزیزم حتما" اومدم