آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

دیروز

1391/8/29 10:18
نویسنده : مامان مریم
773 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر با خاله مرضیه و شما رفتیم برای خرید لباس ورزش برای مامان،آخه مامان اسمشو باشگاه ورزشی  دم خونه مامانی نوشته از 1آذر ولی چون روزهای فرد میرم میشه از پنجشنبه2 آذرماه .        

امیدوارم از رفت وآمدش خسته نشم مامانی،درضمن قراره با خاله مرضیه بریم چون تنها هم نیستم بهتره 

امیدوارم شما هم همکاری کنی تا مامان لاغر بشهدر ضمن مامانت عاشق ورزشه قبل از اینکه بیای تو دلم باشگاه میرفتم و بابا هم برام دوچرخه گرفته بود عصرها یا شبا میرفتم دوچرخه سواری . یادش به خیر       

 

حالا دوچرخم تو انباری داره خاک میل میکنهنگران

آخی چه دلم دوچرخه سواری خواستناراحت       

 

 

 

بگذریم بعدم با خاله شما رو بردیم پارک اینم عکسات از بعد از خریدمون تارسیدن تو پارک.    

خودت ببین 

         

  

اول رفتی سراغ سر سره وچون دیدی بچه ها از این ور میرم شما هم میخواستی از اینجا بری بالا که ما گفتیم آرینا از پله

 

آرینا با کمک خاله از پله رفتی، ولی بعدش گفتی دستمو نگیرید وخودت از پله ها بالا میرفتی ما فقط هواتو داشتیمماچ 

 

خاله رو هم کشوندی اون بالاخنده

 

      

وااااای خدا اینجا دیدی بچه ها از روی این طنابا رد میشن تو هم میخواستی بری بابا آخه تو هنوز کومچولوییمشغول تلفن

 

 

اینجا ماه ودیدیو دیگه ول کنش نبودینیشخند

    

عاشقتوووووووووووووووووووووووووونمقلب

  

اینجا صبر نداشتیو سریع میخواستی سر بخوری وورووجکچشمک

 

اینجا هم میخواستم یه عکس دیگه ازت بگیرم دیدم که نیستیو زودی سر خوردی و خاله تنها شدقهقهه

 

بعدم رفتیم برات بستنی گرفتیم که تا خونه بستنی له شد اینقدر فشارش دادی(وقتی رفتیم تو سوپری، سریع رفتی سر یخچالش و من درشو باز کردم بستنی برداشتی وجالب اینکه سراغ کیکها وبیسکووتها نرفتی وهرچی گفتم آرینا از اینا میگفتی نه البته خشن تر با کمی جیغ)      

اینم از دیروزمون 

 

(الانم  10:10 از خواب بیدار شدیو دوباره دمپایی روفرشیام تو دستت اومدی پیشم منم کلی چلوندمتبغل)

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

شیما مامان درینا
29 آبان 91 11:06
آفرین مامان اکتیو مبارک باشه لباس ورزشی ایشالا خیلی زود به نتیجه دلخواهت برسی و من و هم خوشحال کنی . خوش به حالت می ری ورزش مخصوصاً این که یه همراه هم داری خیلی بهتره . من به هر کی خواهر داره می گم یه نعمته


ممنون از تشویق کردنت امیدوارم خسته نشم واقعا"همراه داشتنم خیییلی خوبه،خودم میشم خواهرت عزیزم
شیما مامان درینا
29 آبان 91 11:07
کامنت قبلی مال خودت بود این ماله آریناس دختر ناز و خوشگلمون چه خوب سرسره بازی می کنه و سر می خوره عکساش خیلی بامزس ببوسش


ممنونم عزیزم چشششششششششششششششم
محبوبه مامان الینا
29 آبان 91 11:57
اییییووووووووووول مامانی خیلی کار خوبی کردی واسه ورزش ثبت نام کردی هم واسه روحیه خوبه هم سلامت هم تیپ
اوووووووون عکس که وروجک سر خورده رفته خاله تنهاست رو سرسره منو روده بر کرد از خنده


ممنونم عزیزم از روحیه دادنت

آره خودمونم مردیم از خنده آرینا نیست میشود
محبوبه مامان الینا
29 آبان 91 12:53
وااااااااای دوباره این عکس آخری رو دیدم خییییییییلی باحالی آرینا ، مامان و خاله رو قال گذاشتی ناقلا جان من قیافه خاله رو داشته باش مات و مبهوت مونده بنده خدا


واقعا": منم خیییلی خوشم اومد وهر دفعه میبینم خندم میگیره
مامان فاطمه
29 آبان 91 15:28
به به چه خوب . بری ورزش بهت قول می دم که وزن کم میکنی.
البته با کمی رژیم غذایی.
من از اول آبان رفتم یک کیلو وزن کم کردم و سه سانت سایز.البته ورزش با دستگاه .
خیلی خوبه . موفق باشی.


امیدوارم دوستم
مامان فاطمه
29 آبان 91 15:29
منم عاشق دوچرخه سواریم .
ولی اینجا نمیشه دوچرخه سواری کرد.


چرا مگه کجایید شما؟
لیلا مامان پرنیا
29 آبان 91 16:31
منم عاشق دوچرخه سواریم میمیرمممممم برای دوچرخه.
افرین به تو مامان فعال وورزشکار.


منم عاشقشم ولی الان نمیرسم
مامان ساجده
29 آبان 91 16:42
همیشه به گردش وروجک


همچنین شما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آبان 91 20:24
عزیزم چه عکسای نازی .شیطون بلای خوردنی



مرسی خاله جونم
مائده(ني ني بوس)
30 آبان 91 16:09
واااي آرينا خانم مواظب باش سوار سرسره ميشي .پارك خوش گذشت؟هووووووم بستني


مرسی خاله جونجاتون خالی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 18:46
خیلی ناراحت شدم مریم جون نتونستی رمزبدی ببخشیداگه راهی داشت حتماانجام میدادم گلم
راستی میتونی بعداباکامپیوتردایی جون آریناجونی بری حتمامیشه
باباورزشکاران دلاوران نام آوران
خییییلییی کارخوبی کردی ایشالا موفقیت آمیز باشه


آره خودمم خیییلی ناراحت شدم
فردا میرم خونه مامانم ببینم چی میشه

امیدوارم به نتیجه دلخواهم برسم
لیلا مامان پرنیا
30 آبان 91 20:32
احساس کردم تو خصوصی راحت تری پس برو خصوصی...
مادر کوثر
1 آذر 91 13:52
ماشالله به بازی کردن این فرشته کوچولو

سلام دوستم
کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟
تشریف بیارید منتظریم


حتما" عزیزم
باران قلنبه
2 آذر 91 0:24
چه خاله خوبی همیشه همراهه اینا ماله خالستاینا ماله مریم جونهو اینا ماله ارینا جونمیه


ممنونم دوست مهربونم اینا هم برای شما
نیلوفر/مامانه روژینا
4 آذر 91 20:16
اخی ارینا جونم حسابی پارک بهت خوش گذشته با خاله جون ومامان مریم مهربون.مریم جان مرسی از اینکه این چند وقت به وب روژینا اومدی.وممنون از راهنماییت واسه دوشیدنه شیر.واسه ارینا خانم ومامانه گلش


خییییییییییییییییییییلی لطف داری عزیزم روژینا جونمو ببوس
مامان انیسا
8 آذر 91 20:02
همیشه به گشت عزیزم دختر منم وقتی میره پارک من رو هزار بار با خودش میبره تا بالای سرسره و باز باید برگردیم پایین نمی ئونم این کار چه لذتی داره!


این فسقلی تمام این کارا براشون جدیده وجذاب ودنیای شیرینی دارن خوش به حالشون
محبوبه مامان الینا
12 آذر 91 12:45
کجایی دوووووووووووست جون.کم پیدا شدی عزیزم؟


ممنونم عزیزم که یادمی گرفتار بودم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 آذر 91 11:58
مریم جونم کجایی آخه اینجابدون شما صفایی نداره دلم براتون یه ذره شده


مرسی دوست خوبم که یادم کردی، لطف داری