آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

باهوشکم

1391/8/29 9:20
نویسنده : مامان مریم
518 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینقبل از هر چیز سلام به روی ماهت،عسلکم برات نوشته بودم که باهم رفتیم هفت حوض وهر وقت با هم بیرون میریم برات یه چیزی میخرم این سری این کتاب(تو عکس)وبرات خریدم واولش گفتم به سنت نمیخوره شبم بابا اومد گفت کتاب خوبیه ولی برای این سن آرینا نیست و....ولی من گفتم شکلایی که آسون رو بهش یاد میدم

باورت نمیشه آرینا هر شکلیو 1-2بار برات میگم سریع یاد میگیری انگشت کوچولوتو روش میذاریی،بعضی ها رو هم من اصلا"بهت نگفتم مثلا"پلنگو ازت پرسیدم دستتو گذاشتی روش باز پرسیدم بازم دستتو گذاشتی روشتعجبتعجب 

جالب اینجاست شنبه دایی علیرضا اومده بود خونمون وتمام کتاباتو آوردم برات دایی باهات کتاباتو ورق میزد و..شکلهاشونو میگفتیدو.... خلاصه یه تست ازت گرفتم وگفتم آرینا کتابی که توش ماه داره کدومه همون کتابو برداشتی بهم دادی گفتم کتابی که نی نیه دستاشو برده بالا کو و تو کتابشو بهم دادی و.....من وداداییتعجب    

در ضمن عاشق ماه هستی وتو این کتابه عکس ماه هست وروزی هزار بار نشونم میدی میگه ماه،شبم که میشه پنجره خونه رونشون میدی میگی ماه جالب اینجاست تو روز ماه نشونم نمیدی ومیدونی شب تو آسمونه.   

تو این عکسا داشتم شکل هارو بهت نشون میدادم که انگشت عروسکتو گرفتی ومیذاشتی روشون تا من بگم وبعد من ازت پرسیدم وباز شما انگشت عروسکتو میذاشتی روشون ونشونم میدادی راستی اونم عکس ماه که برات گفتم.

 

 

 

شکلکهای جالب آروین 

اینم یه عکس با دادایی که داشتی عکسای تو دوربینو باهاش میدیدی ومن صدات کردم و چه عجب که نگاهم کردی محو عکسا بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نوژاجوني
29 آبان 91 9:52
ماماني اين فسقلي هارو دستكم نگير خيلي باهوشند فراتراز تصور ما.بوس واسه مامان دخمليش


واقعا"نباید دستکم گرفتشون
لیلا مامان پرنیا
29 آبان 91 10:14
افرین عسلی باهوش..


شیما مامان درینا
29 آبان 91 11:10
دختر عسل و باهوش ماشالا براش اسپند دود کن به نظر من بچه های باهوش رو می شه از چشماشون تشخیص داد یه جوری نگاه می کنن انگار دارن دنیا رو آنالیز می کنن


دقیقا" ممنون از لطفت چشم حتما"
محبوبه مامان الینا
29 آبان 91 11:59
آفرین خرگوش باهوش
بوسه میزنم به اون انگشتای کوچولوی نازت که انگشتای عروسکتو گرفتن عکس نشون میدن


مرسی خاله جون نگو این حرفا رو
محبوبه مامان الینا
29 آبان 91 12:00
اااااااااااای ناااااااااامرد روزگار بغل دایی جونش چه ژستی هم گرفته بلا امان از دست این نی نی ها و دایی جوناشون


آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 18:48
برای دوست جون آرمیتاجون



مامان آوينا
6 آذر 91 16:53
آفرين به اين دخمل باهوش عزيزم آوينا هم از اين شيشه كوچولو داره و مثل شما مدام باهاش بازي مي كنه يا توي دهنشه


ممنونم خاله جون،چه جالب من فکر کردم فقط دخمل من عاشق این شیشه س ایکاش ازش عکس میذاشتی