آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

برگی از گذشته 1

1391/8/27 8:53
نویسنده : مامان مریم
543 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا وورووج(وورووجک) این عکسا مربوط به شهریور ماه 1389 هست که شما تقریبا" 1ماه بعد اومدی تو دلم،سفر به شمال (کلاردشت) یادش خوش  

(نمیدونم چرا یکدفعه دلم هوای گذشته رو کرد و رفتم سراغ عکسا و مروری شد بر خاطراتم گفتم این عکسا رو برای توهم بذارم)

 

 

 

 

 

مامانت عاشق عکس وعکس گرفتنه هر جا که خاله مرضیه عکس میگرفت منم میخواستم، وهمون فیگورو میگرفتم وکلی میخندیدیم میگفتم عکسای مرضیه بهترمیشه (البته به شوخی )و... خلاصه پروزه ای بود بیچاه دایی علیرضا

 

 

 

محصل اینجا گفتن دیگه ازت عکس نمیگیریم و منافسوس

محصلو خاله مرضیهقهقهه

 

محصلودلشون برام سوخت ودوبارهچشمک

 

 

ودر آخر کمال تشکر از داداش علیرضاتشویق

  

 

ادامه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 آبان 91 10:19
چه عکسای نازی چه دوست نااازی


ای بابا دوستم نظر لطفته عکسامو میبینم افسردگی میگیرم خدا کنه لاغر بشم
لیلا مامان پرنیا
27 آبان 91 14:29
خیلی عکسای قشنگی بود باید به عکاسش تبریک گفت من هم مثل تو عاشق عکس وعکاسی هستم امیدوارم همیشه شاد باشید.


نظر لطفتونه عزیزم همچنین شما
باران قلنبه
27 آبان 91 14:30
مامانی خوش تیپ


ممنونم عزیزم
شیما مامان درینا
27 آبان 91 15:54
مامانی ماشالا خیلی عروسکی خیلی کیف کردم از دیدن عکسا حسابی پستای قشنگ گذاشتی و من عقبم .... خیلی عالی بود حق داری دلت تنگ شه موهای روشن هم خیلی خیلی بهت می آد تازه به نظر من عکسای تو از خاله مرضیه قشنگ تره


تورو خدا شرمندم نکن،خیییلی دوست دارم به سایز قبلم برگردم حتی لاغرتر واقعا"دلم تنگ شده
لیلا مامان پرنیا
27 آبان 91 18:50
سلام مریم جون وقتی نظرها رو خوندم دیدم دوست داری وزن کم کنی وبه نظر ناراحت میای ولی ناراحت نباش من بعد زایمانم بیست کیلو کم کردم والان دو سایز کمتراز قبل حاملگیم هستم. سوالی داشتی در مورد لاغری در خدمتم انقدر دکتر تغذیه رفتم خودم یه پا دکتر شدم


مرسی عزیزم حتما" میام پیشت
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 20:17
چهره که تکون نخوره ماشااله خوشگلتر هم شدی بابت لاغر شدن هم غصه نخور عزیزم یه کم صبر کن حتما برمیگردی به اندام خوش تیپت


مرسی عزیزم غصه که خییلی میخورم از چاقی متنفرم
مامان لنا
28 آبان 91 16:34
خیلی قشنگن عکسهاتون کلی انرژی گرفتیم مریم جون خیلی خوشحالم که شمارو دیدم یعنی تو درباره وب که عکستون هست به نظرم جالبه چون راحتتر میتونم باهاتون ارتباط برقرارکنم


ممنونم از لطفتمنم خییلی دوست دارم شما یا بقیه دوستان رو ببینم ولی
راستی چرا فقط با عکس درباره وب میتونید ارتباط برقرار کنید؟
مادر کوثر
29 آبان 91 7:18
مامان نوژاجوني
29 آبان 91 9:51
ماماني موهاي روشن خيلي بهت مياد


لطف داری عزیزم متاسفانه موهای ضعیفی دارم و کم پشت نمیتونم خییلی رنگش کنم وگرنه خودمم خیلی رنگ روشنو دوست دارموکلا"تنوع رو دوست دارم ولی میترسم موهام ضعیف تر بشه
مامان ساجده
29 آبان 91 16:42
مامانی خوشتیپ
چقدر لاغری بهت میاد


ممنونم عزیزم خجالتم نده دیگه
زینب خاله روژان
2 آذر 91 15:20
مریم خانم ماشاالله خیلی ناز هستید.همه عکساتون هم قشنگن مخصوصا عکسی که با آقای همسری هست .البته خودتون زیبایید که عکس ها قشنگ شده


ممنونم عزیزم خیییییییییییلی محبت داری
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 آذر 91 0:23
سلام خانومی مدل مانتوت خییییییییییییییییلی جالبه


ممنونم عزیزم قابل نداره چشماتون قشنگ میبینه