آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

5شنبه

1391/8/26 4:54
نویسنده : مامان مریم
493 بازدید
اشتراک گذاری

امروزخونه بودیم تا ظهر وساعت 1 با هم رفتیم تا هفت حوض وبعدم  

تاتا عبا وبعدم خونه که نهارخوردی و بیهوش شدی شبم رفتیم خونه عزیز (مامان بابا) ودورهم بودیم وبعدم اومدیم خونه، امروزم که دیگه جمعه هست شب دوستامون میان خونمون ومنم کلی کار دارم ولی هنوز بیدارم و برای شما مینویسم...                

دیگه برم بخوابم که فردا کلی کار دارم،امروز خیلی ازت عکس نگرفتم فقط چند تایی تو پارک که یه دونشو برات میذارم.                             

راستی نمیدونم چرا شبا تو خواب غر میزنی خییییلی غلت میزنی ومن بد میخوابم وحواسم بهته تا پتو از روت کنار نره.. الانم همش تو جات میچرخیدی وبهت سر میزدم.

 

 

شب به خیر امیدم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه ها
26 آبان 91 6:48
سلام ارینا جان حالت خوبه چه عکس قشنگی داری؟شما کتابخانه ما را میشنا سید؟اگه نمیشناسیدبا مامان بیا و سر بزن. برامون نظر هم بذار.
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:11
چه مامان فعال و مهمون نوازی همیشه به شادی و مهمونی عزیزم


ممنونم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 آبان 91 10:21
همیشه به شادی عزیزم
اون ووروجکو ببین


ممنون همچنین شما
شیما مامان درینا
27 آبان 91 15:56
وای که می دونم مهمون داری با یه وروجک چه قدر سخته اما خب یه سرگرمیه خوبه ، راستی فکر کنم شما هم سمت شرقین منم هر وقت خرید دم دستی دارم می رم هفت حوض ...


واقعا"مهمون داری با این جینگیلیا سخته ولی خوب تنوع منم مهمونی دادن ورفتن ودوست دارم

آره عزیزم من سر سبز هستم،هفت حوضم برای بعضی خریدا خوبه ولی کلا" قبل از آرینا ودوران بارداریم وحالا،دوست دارم برم وقدم بزنم و....
مامان لنا
28 آبان 91 16:36
ببین وروجک چطوری میره بالا
مادر کوثر
29 آبان 91 7:18