آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

رفتیم دکتر

1391/3/29 14:00
نویسنده : مامان مریم
352 بازدید
اشتراک گذاری

آخی دخملم مامان کم کاری کرد آخه فکر کردم زودی سرما خوردگیت خوب میشه وخودم بهت دارو دادم 

بعد دیروز دیدم نه حالت خوب نیست و رفتیم دکترSmiley آقای دکتر گفت کمی پرده گوشت التهاب داره  

آنتیبیوتیک داد و شربت سرما خوردگی وگفتم چیزی نمیخوری حتی شیر مامانم نمیخوری وآقای دکتر

گفت: باید شیر بخوره و..........

خیییییییییییییییییییییییییلی ناراحتم دوست دارم زود خوب بشی آخه دیگه نزدیک تولدت مامانی        

 

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الینا
30 خرداد 91 0:08
سلام مریم جون.ممنون که به ما سر زدی.امیدوارم خدای خوبم گل نازتو واست حفظ کنه.قسمت الینای من این بود.راضیم به رضای اونکه هیچ کارش بی حکمت نیست.الینای من بهشتیه.این یه عنایت عزیزم


خوشحالم که اینقدر با ایمانی دوست دارم کنارت بودم وبغلت میکردم بوس