آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

یه پست سرد برفی(2) 92/11/16

1392/11/19 17:42
نویسنده : مامان مریم
522 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوم از این هوای سرد زمستونی هم به عشق برف بازی کلی غذا خوردی و حسابی لباس تنت کردم با دوتا کلاه و شالگردن، هوا خیــــــلی سرد بود و ترس از سرما خوردنت رو داشتم ولی دلم طاقت نیاورد میگفتم کو تا دوباره برف بیاد و بتونی برف بازی کنی و بردمت برف بازی و چقدر لذت بردی و بازی کردی از ساعت 2 بعد از ظهر رفتیم تا 3:30 بازم سیر نشده بودی چون هوا خیلی سرد بود و بیشتر از این زمان میترسیدم بمونیم به زور بردمت خونه و کمی گریه کردی ولی بعدش خوابیدی عشقمماچ      

راستی برای برف بازی گفتی  خشایارخوابالو وبادکنکامو میبرم.

بریم عکساتو ببینیم.  

  میگفتی خشی (خشایار خوابالو) سفید برفی شده مامان ببینبغل

 

گیر داده بودی میخواستی بدون دستکش به برفا دست بزنی و من میگفتم نه دستات یخ میکنه و شما هم که کلا"کوتاه نمیای،منم دستکشاتو درآوردم وبه برفا دست زدی ولی به دقیقه نرسید که گریه کردی و من این دستکش زرداتو دستت کردم چون اون قبلیا خیس خیس بود،اینم از حرف گوش نکردنات.همه اینایی که گفتم تو فیلمت هستلبخند

بعدم که رسیدیم دم در خونه مامانی دایی علیرضا از پنجره از بالا ازت عکس گرفت ودایی عبدالرضا هم اومد و باهات دم در برف بازی کرد که من فیلم میگرفتم و دایی علیرضا عکس.

میبوسمت دختر نازم

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 9:14
ای جونم کلی به ارینا جونم خوش گذشته آفرین مریم جون بهترین کار رو کردی منم شیدا رو بردم برف بازی گفتم حساب کتاب نداره خیلی وقت بود همچین برفی نیومده بود طفلک این بچه ها برف نمیبینن اصلا
مامان مریم
پاسخ
من خودمم عاشق برفم ولی متاسفانه این سالها برف درست و حسابی نداشتیم بازم این برف بد نبود،واقعا" دلم نیومد نبرمش برف بازی با اینکه مامانم میگفت سردِ ولی من بردمش و خدارو شکر کیف کرد و سرما نخورد
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 9:15
راستی چه بامزه شیدا هم یه عروسک کپی خشایار خوابالو داره اسمش قلیه
مامان مریم
پاسخ
دوستم بچه های این نسل همشون حداقل یکی از این عروسکای کچل دارن که خیلیم دوسش دارن
شیما مامان درینا
30 بهمن 92 10:21
مریم عزیزم کلی دلتنگتون شده بودم امیدوارم روزای خوبی رو سپری کنید خدا رو شکر چه خانواده شاد و پر انرژی ای چه کار خوبی چه عکسای بامزه ای آرینا جونم که عروسکه هر چی میپوسه ماشالا خیلی بهش میاد براش اسپند دود کن عزیزم یه سر بزن خصوصی
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خوبید؟همچنین شما عزیزم.نظر لطفته شیما جون.حتما عزیزم اومدم