آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آرینا جونمی

شعرهایی که تازه گیها یاد گرفتی

1392/11/2 15:49
نویسنده : مامان مریم
401 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان به شعر خیلی علاقه داری و زود یاد میگیری شعرهایی که به تازگی یاد گرفتی:    

توپولویم توپلو،صورتم مثل هلو ، قدو بالام کوتاهه، چشمو ابروم سیاهه، مامان خوبی دارم، میشینه توی خونه ،میدوزه دونه دونه، لباس بچه گونه، میپوشم خوشگل میشم، مثل یه دسته گل میشم.                            

 

بزی نشست تو ایوون، نامه نوشت مامان جون، من بزیه تو هستم، نازنازیه تو هستم، دیروز رفتم به جنگل ،شیر و کلافه کردم، با این دوشاخ تیزم شیکمشو پاره کردم.   

 

عروسک من قرمز پوشیده، تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده، عروسک من چشماتو باز کن، وقتی که شب شد اونوقت لالا کن(البته این شعر طولانی تره ما خلاصه کردیم وبهت یاد دادیم تا بعد کاملشو بهت یاد بدیم)  

 

آی قصه قصه قصه، نون و پنیر و پسته، باز میون بچه ها مادر بزرگ نشسته،مادر بزرگ قصه میگه، آی بچه ها گوش میکنین،این قصه رو یاد بگیرین،هرگز فراموش نکنین.     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیران بخشنده
11 بهمن 92 23:38
عزیییییزم
حدیث مامان آرش کمانگیر
12 بهمن 92 21:50
سلام مریم جون.من از زمانیکه باردار بودم به وبتون سر می زدم.دخمل نازی داری خوشحال می شم تبادل لینک کنیم اگه شما هم مایلید به وب ما سر بزن
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم حتما چرا که نه،نظر لطفته خانومی،حتما
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 13:46
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 9:18
آفرین آرینا جونم