آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آرینا جونمی

خوابیدن تو

1392/10/23 16:23
نویسنده : مامان مریم
637 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم وقتی خوابی واقعا" احساس میکنم یه فرشتۀ کوچولو خوابیده و من سریع میام کنارت میخوابم و تورو غرق بوسه میکنم،بوت میکنم و نوازشت میکنم،دخترم اینقدر معصومی که دوست ندارم این معصومیت کودکانه با بزرگ شدنت از بین بره. 

میمیرم برای چونه زدنت برای نخوابیدن و وقتی یه قصه برات میگم بعد از زمان کوتاهی در خواب عمیق فرو میری امیدوارم همیشه خوابای خوب ببینی عسلم. 

(این روزا بهت میگم چونه کوچولو وخیلی خوشت میاد و بعد دنبالت میکنم تا چونتو بوس کنم وتو که قلقلکی هستی نمیدونی چطوری از دستم در میری ولی بالاخره میگیرمتو و چونۀ کوچولوتو بوس میکنم و تو غش میکنی از خنده و کلی میخورمت عروسک کوچولوخوشمزهماچ

 

(این عکسو خیلی دوست دارم،دایی علیرضا ازت گرفته.مرسی داداش خوبمماچ)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

لیلا مامان پرنیا
23 دی 92 17:20
چه عکس قشنگی واقعا مثل یه فرشته کوچولو میمونی خاله امیسدوارم همیشه همین طور معصوم وبی الایش باشی فرشته کوچولو
مامان مریم
پاسخ
ممنونم لیلا جون منم امیدوارم کوچولوهام همیشه معصوم بمونن
لیلا مامان پرنیا
23 دی 92 17:21
سلام مریم جون رمز رو همون اول کار که پست ها رو رمز دار کردم برات تلگراف کردم ولی برای اطمینان برو خصوصی
مامان مریم
پاسخ
واااااااااااااای راست میگی عزیزم ببخشید تلگراف رو نگاه نکرده بودم شرمنده]
الهام مامان یسنا
23 دی 92 17:41
ای جانم چقدر معصوم خوابیده مثل فرشته. واقعا عکس قشنگیه
مامان مریم
پاسخ
مرســـــــــــــی دوستم چشمات قشنگ میبینه
آناهيتامامانيه آرميتا
30 دی 92 10:59
عروسك كوچولوي نازهميشه خواباي خوب ببيني عزيزم
مامان مریم
پاسخ
فدات شم دوستم همچنین شما و آرمیتای قشنگم
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
30 دی 92 21:08
ی جوووووووونم چه فرشته ناززززززززی
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 13:47
چه قشنگ
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 9:19
خدا حفظ کنه این فرشته کوچولو رو براتون خیلی نازه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبمچشمات ناز میبینه دوستمبرای دوست خوبم و دختر نازش
مامانی آیلین
15 اردیبهشت 93 13:05
چقد نازه خدا براتون نگه داره
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه