آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

آرینا جون 27 ماهۀ ما

1392/6/13 10:41
نویسنده : مامان مریم
289 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز وارد 27 اُمین ماه بهار زندگیت شدی چقدر شیرینه تجربه با تو بودن و شاهد بزرگ شدن تو بودن و لحظه های زندگیو با تو گذروندن،اینقدر شیرین شدی که هر چقدر برات بنویسم کمه چون واقعا" اینقدر شیرینی که من نمیتونم و نمیشه اینجا قابل لمسش کنم تا بعدها خودت بخونی و لمسش کنی ولی اینقدر ازت فیلم و عکس میگیریم تا خودت بعدها ببینی و اونوقت متوجه تمام کلمات و حس من میشی.  

( قشنگم 27 اُمین ماه ورودت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکهورا)


عزیز دلم تو خونه معمولا" بهت میگم :یکی یه دونه عزیز دُردونه   

 

این عکساتم دادایی ازت گرفته و برای92/6/2 که ساعت 6:30-6 عصر و شما تازه از خواب بیدار شدی.منم چون دوسشون دارم و یکی از کارای هر روزتِ ،تو این پست برات گذاشتم که بدونی این روزا یکی از کارات اینه که بری تو اتاق دایی عبدالرضا و بری روی تختش و بعد بری رو طاقچه اتاقش بخوابی،بشینی و......خودت ببین عشقمقلببغل

 

جدیدا" بهت میگیم ژست بگیر دست کوچولو و قشنگتو میذاری رو چشمت نمیدونم چرا و کجا دیدی و از کی یاد گرفتی شایدم خودت از خودت در آوردیماچ

در ضمن موهاتم میبینی یه وقتایی نمیذاری شونه کنم یا ببندم میگی خوبه اینجوری ببین بلندهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هستی وداداشش هیربد
13 شهریور 92 12:05
واییییییییی عزیزم چه قدر اریناجونم خوشگل ونفسه ماشاله خیلی جیگرطلاس به وبلاگ داداشی منم بیاین خوش حل میشیم 27 ماهگیش هم مبارک باشه


سلام خوشحال شدم پیشمون اومدی عزیزم،چشماتون خوشگل میبینه عزیزم نظر لطفته حتما" عزیزم چرا که نه؟
عمه ی آتنا
13 شهریور 92 12:47
من عاشق موهای ژولیده و باز بچه هام خیلی نازهههههه


آره بامزس ولی یه وقتایی که دوست داری مرتبشون کنی اون موقعس که من در حال کندن موهی خودم هستم تا بذاره موهاشو شونه کنم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
13 شهریور 92 18:25
27 ماهگردت مبارک باشه آرینا جونم انشالا همیشه زیر سایه پدر و مادر خوبت بهترین روزها رو سپری کنی گلم


ممنونم عزیزم از آرزوی خوبت برای مینا جونم
لیلا مامان پرنیا
13 شهریور 92 20:02
عزیز دل خاله هر چقدر قربونت برم کمه
ماشاالا هر روز خوردنی تر ونازتر میشی
27 ماهگیت هم مبارک عسلم به امید اون روز که بیام وعکس یه دختر جوون 27 ساله موفق رو ببینم
امیدوارم همیشه لبتون خندون ودلتون شاد باشه
مریم جون عکس های ارینا جونم واقعا متفاوت وقشنگه

مرسی دوست خوبم از محبتت و ممنون از آرزوی خوبت.
همیشه لطف داری عزیزم و چشمای قشنگت قشنگ میبینه،همیشه ممنون داداشمم برای دوست جونم و پرنیا جونم

مامان ملیکا
14 شهریور 92 4:16



مامان ساجده
14 شهریور 92 15:13
اي جانم چه موهاش ژوليده شده خوب بچه اينجوري بيشتر دوست داره
در ضمن ٢٧ماهگردت مبارك


آره دیگه ساجده جون تو خونه حالا عیبی نداره فکر کنم میخوایم بریم بیرون با این موهامرسی دوستم
آناهیتامامانیه آرمیتا
17 شهریور 92 16:58
مثل آرمیتاتوام دوست داری گیس پریشون باشی خاله
۲۷ماهگیت مبااااالک ۱۲۷ساله شی عزیزم


آره خداییش دوست داره موهاش باز باشه فکر میکنه اینجوری بلند تره
ممنونم خاله جون