آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

بازم آتلیه92/5/13

1392/5/14 17:33
نویسنده : مامان مریم
844 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا جونم دیروز ظهر به همراه بابا رفتیم آتلیه تا عکساتو بگیریم که بازم خواستیم ازت عکس بگیرن و3تای دیگه هم برات سفارش دادیم و واقعا" هر چی ازت عکس بگیرم و.. کمه و سیر نمیشم. 

عاشق ثبت کردن خاطراتتم هم برای خودت هم برای خودم دوست دارم تمام طول روز دوربین بدست باشم و تمام لحظاتو ثبت کنم ولی اصلا" همکاری نمیکنی تا دوربین دستم میگیرم میای پشت دوربین ومیگی میخوام بیبینم ومن هر چقدر برات توضیح میدم که بعدا"ببین حریفت نمیشم و شما حرف حرف خودته عشقم.  

برای تولدت هم تو آتلیه اولاش خوب بودی ولی بعدش شروع کردی به اذییت عزیزم ولی دیروز اصلا" اذییت نکردی.  

باید اعتراف کنم خیییییلی دلم میسوزه که چرا زودتر از اینا آتلیه نبردمت البته یکسالگی بردمت وی قبل از اون وبعد از اون چون غریبگی میکردی دلم نمیومد ببرمت و تو گریه کنی ولی حالا میگم ایکاش میبردمتناراحتگریه 

عکسای آتلیه دیروزتم گفتن 2_3 هفته دیگه آماده است. 

در ضمن دوست داشتم عکسایی که با خودم و بابا هم داشتی میذاشتم ولی بخاطر محدودیتهای وبلاگ متاسفانه نمیشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 19:01
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
مامان آیسو وآیسا
14 مرداد 92 19:50
ای جوووونم آرینا ÷س رعکسهای خشگل میبینیم
منم خیلی تنبلم آتلیه نبردم آیسا رو ولی آیسو رو چند بار برده بودمبراآرینا جوووون


وای دوستم تنبلی نکن حتما" ببرش اینقدر سریع بزرگ میشن براشون یادگاری میمونه