آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آرینا جونمی

اولین شهر بازی

1392/2/3 15:34
نویسنده : مامان مریم
359 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه29 فروردین بابا مهدی اومد دنبالمون و گفت بریم بیرون،بعد گفت عمو اکبرگفته (شوهر عمه مهشید) اگه حوصله داشتی بچه هارو ببریم بیرون وبابا بهم گفت نظرت چیه منم گفتم باشه خلاصه رفتیم دنبالشون وشما هم که عاشق تینا نمیدونی چقدر خوشحال بودی ،بردیمتون یه شهر بازی سرپوشیده تو شریعتی که اسمشو نمیدونمزباناینجا شد اولین شهر بازی رفتن شما که خیلی وقت بود دلم میخواست ببرمت ولی بابا فرصت نمیکردچشمکبعدشم شام بیرون بودیم وشما تا جایی که جا داشت آتیش سوزوندیماچماچماچ

اینم چند تا عکسقلب 

 

 

این مثلا"یه تله کابین بود که با هم سوار شدیم زیاد خوشت نیومدزبان

 

از این اسبه خیییلی خوشت اومده بود و همش میگفتی بازملبخند

البته بازیهای دیگه هم داشت ولی به درد شما نمیخورد وفکر کردم سوارت کنم بترسیاسترس 

بعدم یه کم زود اومدیم بیرون آخه عمه مهشید یه نی نی داره تو دلش سرو صدا و هوای بسته اونجا داشت اذیتش میکرد تا دفعه بعدی عسلم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا مامان پرنیا
7 اردیبهشت 92 19:21
همیشه به گردش عسل خانم کلی کیف کردم با پست های جدیدت عسلم


مرسی دوستم همچنین شما، برای دوستم ودخمل خوش خنده اش که من عاشقشم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 اردیبهشت 92 13:59
همیشه به شادی وخنده
مریم جون اسم اینجایی که رفتیددنیای بازیِ بولینگ عبدو هستش فکرکنم.
خیلی عکسهای باحالی بودمخصوصادوست جون خوشگلم که کلی به بهونه گل دخملی بازی کرده
میبوسمتون


آره اتفاقا" مرضیه هم بهم گفت ولی چون به چشم خودم اسمشو ندیدم بازم گفتم شاید مرضی اشتباه کنه پس فکر کنم درست گفتید.
آره واقعا" بد نبود ولی بیشتر ذوق میکردم از ذوق آرینا