آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

آرینا در اتاقش

1392/1/30 9:32
نویسنده : مامان مریم
333 بازدید
اشتراک گذاری

اول عکساتو ببین تا برات بگم. 

 

 

 

٢٦اُم فروردین دایی عبدالرضا شروع کرد به بازی کردن با شما زیر میز نهارخوری،که چهار دست وپا از زیر میز و صندلیا میرفتیو عشق میکردی تا دادایی رفت به کاراش برسه من اومدم و بعد از بازی باشما وخسته شدن گفتم اینجا اتاق آریناست و عروسکاتو دفتر و مدادتو آوردم وتو هم خیلی خوشت اومد از اون روز تا حالا اینجا شده اتاقت و روزا یه موقعهایی اونجایی وبازی میکنی و بقیورو صدا میکنی و میگی بیا تو اتاق آرینالبخندماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان هلنا
29 فروردین 92 16:39
ماشالا چه قدر نازه


ممنونم عزیزم چشماتون ناز میبینه
مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 12:01
سلام آرینا جونم
من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی
پیش منم بیا
راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها


سلام به روی ماهتون.عزیزم دوست دارم پیشت بیام ولی آدرس برام نذاشتی دفعه دیگه برام حتما" آدرس بذار بیام روی ماهتو ببینم
مامان آرشيدا
2 اردیبهشت 92 0:51
سلام عزيزم كي ميشه آرشيدا هم مثل شما با خودش بازي بكنه آفرين جاي خوبي براي بازي پيدا كردي


عجله نکن عزیزم آرینا هم که همش خودش تنهایی بازی نمیکنهیه وقتایی منم باید برم پیشش و بازیو.....تا حالا خانوم کی اجازه مرخصی بدن
زهرا
2 اردیبهشت 92 1:06
عسلم قربون لبای قرمزواتاق زیرمیزیت


مرسی دوستم
سارا مامانی شیدا
2 اردیبهشت 92 11:34
اتاقت مبارک باشه عروسک خوشگل


محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 92 18:04
چه اتاق لوکس و مدرنی


خاله جون حتما" بیا به اتاقم
مامان آروین (مریم)
3 اردیبهشت 92 10:33
بچه ها دوست دارن همچین جاهائی برن و کلی لذت میبرن .......... آروین ما هم همیشه جاش زیر میز نهارخوری بود و همیشه صندلی ها رو می انداخت ....مجبور شدم فعلا بزارمشون گوشه انباری ......
راستی آرینا جونی دعوت کن ما هم به خونه جدیدت بیاییم ...... بوس برای جگر خانم ناز ومامانی


آره دوستم واقعا" عاشق اون زیرهخاله تشریف بیارین قدمتون روچشم
مامان الینا
3 اردیبهشت 92 11:04
ای جانم عزیز دلم .قربونت بشم خاله این قدر عزیزی


نرگس مامان باران قلنبه
3 اردیبهشت 92 11:06
الهی دورش بگردم چه خونه خوشگلی
مریم جون ژورنال نبود یه روز با خواهرم رفتیم میلاد نور و من این لباسو دیدم 140 هزار خیلی خوشم اومد خواستم بخرم خواهرم مدلشو دید گفت خودم میتونم بدوزم و پارچشو 8 هزار خرید و دوخت


واقعا" خیییلی خوب شده دستشون درد نکنه منم شاید از نزدیک ببینم بتونم بدوزم شاید جایی مدلشو ببینم مرسی دوستم
عمه ي آتنا
9 اردیبهشت 92 19:27
آتناي ما هم هميشه زير ميز بود