آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

پایان 18 ماهگی

1391/10/12 15:29
نویسنده : مامان مریم
406 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه خونه ما،امروز روز ورودت به 19اُمین ماه زندگیت است

چقدر زود این روزها میان و میرن و با وجود نازنین تو ما این گذر زمان رو بیشتر و بیشتر  حس میکنیم،این روزها با حرکاتت و رفتارت میفهمم که چقدر بزرگ شدی و وقتی بهت نگاه میکنم به خودم میبالم که چنین دختری دارم و غرق در شادی میشم وقتی که شادی و میخندی و بازی میکنی و...... و با اومدن دردونه ای همچون شما  خونمون عطر دیگه ای پیدا کرده و امیدوارم پدر و مادر خوبی برایت باشیم.

همیشه سبز باشی قلب من. 

 

 

 

 

 Cake  animation              

 

 

ممنونم خدای بزرگ ممنووووووووووووووووووووووووووونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سویل
12 دی 91 15:33
شیما مامان درینا
12 دی 91 15:47
ورودت به 19 ماهگی مبارک عزیز خاله مثل همیشه ناز و دوست داشتنی


ممنونم عزیزم برای درینای نا نازی
مامان ساجده
12 دی 91 16:21
نوزدهمین ماهگردت مبارک عسل خانم


مرسی دوست خوبم
لیلا مامان پرنیا
12 دی 91 22:00
مبارکه خاله جون مریم جون براش اسپند دود کن خیلی خوردنی شده تو این عکسها


همیشه لطف داری عزیزم ممنونم
مامان آروین(مریم)
13 دی 91 9:07
نوزدهمین ماهگردت مبارک ، عزیز توپول و موپولم .


ممنونم خاله جون
مامان آنیسا
13 دی 91 13:15
عزیز دلم چه نانازی