آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

کلمات جدید علوسک من

1391/9/22 8:44
نویسنده : مامان مریم
642 بازدید
اشتراک گذاری

علوسکم دیروز که خونه مامانی بودیم،وقتی از باشگاه اومدم نمیدونی خودتو چطوری برام لوس میکردی و نانای میکردی و کلی کارهای شیرین که هممون مرده بودیم از خنده.   

بعد از ظهر سر نهار من داشتم با بابایی وخاله صحبت میکردم و شوخی میکردیم و میخندیدیمو... که من گفتم

ای بابا همون لحظه من متوجه نشدم ودیدم خاله میگه گفت،مریم گفت منم گفتم چی؟ خاله گفت:ای بابا

ودیدم شما تکرار کردی اااااا بابا ودیگه هممون مردیم از خنده وساعت هم یک و پنج دقیقه بود. واینقدرشیرین میگی من فقط میخوام بخورمت.     

بعد از نهار هم دور هم نشسته بودیم ساعت 1:30 که خاله داشت باهات بازی میکرد گفت آرینا وقتی بهت میگم این کارو نکن باید بگی چشم وشما گفتی چش،و باز من اینقدر ذوق کردم که حدی براش نبود.             

یکشنبه هم که خونه مامانی بودیم دادایی عبدالرضا بهت گفتن بله رو یاد داد ومیگفتی ب ی          

البته یه کم گفتی و دیروز خاله بهت گفت بگو بله وشیرین زبونم میگفتی ب ی 

ای بابا       محصل     ااا بابا                                      

چشم       محصل     چش                                

بله           محصل      ب ی                                                                       

                                                                       

علوسکم میخوام قورتت بدم دوباره بری تو دلم و جزوی از من بشی و دوباره تمام این روزها رو با تمام وجودم تجربه کنم واااااااااااااااااااااای خدا که چقدر دلم برای این روزها تنگ خواهد شد ،مثل الان که دلم برای دوران بارداریم و نوزادیت و تک تک لحظاتی که گذشت تنگ شده.    

دخملکم با تک تک سلولهای بدنم تک تک سلولهای بدنت را میبوسم و عاشقت هستم .                  

اگه یه روز مادر شدی خواهی فهمید که چه میگویم.                                   

                                                                          _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شیما مامان درینا
22 آذر 91 12:03
عزیز دلم دختر عروسک چه کلمات بامزه ای یاد گرفتی ایشالا همیشه سلامت باشی . مامانی دخترمون خیلی حرف گوش کنه ها من که به درینا می گم یه چیز و تکرار کن خودشو می زنه به کوچه علی چپ انگار نشنیده


مرسی دوست خوبم ،دوستم دختر ما هم یه وقتایی کوچه علی چپ میره هر کاری هم میکنی بیرون نماد که نمیاد مثل همن این فسقلیا
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 آذر 91 12:33
آفرین به این دخترشیرین زبون ناز
مریم جون یه سربروخصوصی


ممنونم حتما"
محبوبه مامان الینا
22 آذر 91 12:53
اااااااای شیرین زبون سفید برفیه دلربا
ااا بابا دلمون رو بردی


مامان آوينا
22 آذر 91 16:25
فداي شيرين زبوني هاتون كه مامانا رو هر روز عاشقتر مي كنيد


واقعا" عزیزم همه کاراشون شیرینه
لیلا مامان پرنیا
22 آذر 91 18:18
افرین به این قناری کوچولو
همیشه شاد باشید دوست خوبم


ممنونم عزیزم همچنین شما
مامان ساجده
24 آذر 91 13:43
باران قلنبه
1 دی 91 12:35
قربون چش گفتنت بشم من عسلک


خدا نکنه عزیزم