آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آرینا جونمی

اولین کوتاهی مو

1391/8/17 1:15
نویسنده : مامان مریم
624 بازدید
اشتراک گذاری

           

عزیز دلم چند وقتی میشد که مامانم،بابات،دوستامون وخالم و...خلاصه همه میگفتن موهای آرینا رویکم کوتاه کن جون بگیره از اونا اصرار از منم انکار که دوست ندارم و....   

بالاخره مامان کوتاه اومد،فکر کردم ببرمت آرایشگاه که اونجا رو میذاری روی سرت، همینطوری من میخوام برات گل سر بزنم جیغ میکشی،فکر و فکریول تا به این نتیجه رسیدم که خودمون اقدام کنیم،حالا کی دلش میاد وحوصلشو داره؟خودم که میترسم خراب کنم وهمه بریزن سرمخیال باطل بهترین انتخاب آقای پدر بودن وبنده دقیقا" موی شما وقیچی 3.gifو دادم دست ایشونو ،جمعه که  مصادف بود با ماهگردت پدر گرامی و شما رفتید حمام وپدر ترتیب موهاتونو داد ولی اذییت کردیا،با هزار کلک و.... تا موفق شدیم منم آخراش یکم اومدم کمک پدر، در این درگیری مو کوتاه کردن شما اومدم ببینم در چه حالید در حموم باز نشد که نشداسترسای خدا کلافه شده بودم واز پاسیو از پنجره حموم انبردست وپیچ کشتی و دادم به بابات که هر کاری کرد باز نشد وآخر سر درو از لولا در آوردقهقهه  

حالا با هزار مکافات ازت عکس گرفتم اینم عکسات مگه میشینی بچهتعجب      

 

 

اینم از ماجرای مو کوتاه کردن شما آرینا خانوم،به هر حال مبارکت باشه عشقم.     

راستی بدم نشدیا،مامان فدات بشه،قلب منی

اینم یه کوچولو از موهات که برات یادگاری نگه داشتم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 آبان 91 5:32
مبارکهههههه عزیزم چقدرنازشدی تربچه کوچولو
اتفاقامریم جون مامان منم میگه کوتاه کن موهای آرمیتاروامامن قبول نمیکنم هیچ باباشم میگه نه اماپروژه سختیه این کوتاه کردن موی بچه ها


مرسی عزیزم.ولی به نظرم بدم نمیگن من که پشیمون نشدم کوتاه کردمولی واقعا" کار مشکلیه تو یه وبلاگ دیدم بچشونو برده بودن آرایشگاه کودک که اگه اشتباه نکنم اسمش کوک بود جالب بود پر اسباب بازی بود
شاید اینطوری راحت تر باشه
محبوبه مامان الینا
17 آبان 91 7:26
موی کوتاه مبارکت باشه عجب مامان بابای هنرمندی خیاط آرایشگر(دیروز کل وبلاگتو خوندم لباس آرینا جونو دیدم خودت دوختی آفرین مامان هنرمند)


وای مرسی عزیزم دیگه خجالتم نده این خبرا هم نیست،یه کوچولو یه کارایی میکنم برای دخملی همین بازم خیلی لطف داری عزیزم
مامان نوژاجوني
17 آبان 91 8:32
وااااااااييييييي چقدرناز شدي عسل خانم


مرسی عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
17 آبان 91 12:35
اخی ارینا جونم ماشالله ناز بود نازتر شده.مبارکت باشه عزیزم.مامانش از طرف من حسابی بوسش کن وفشارش بده


ممنون عزیزم حتما"
مامان ساجده
17 آبان 91 13:15
عزیزم مبارکت باشه چقدر ناز شدی
دست آقای پدر هم درد نکنه



مرسی خانمی
مامان آنیسا
18 آبان 91 10:02
مرسی که سر زدی عزیزم ما با افتخار لینکتون کردیم .دختر نازی دارید موهای کوتاه هم بهش میاد ببوس این خوشگل خانمتو


ممنون خانمی لطف داری
مامان لنا
19 آبان 91 15:36
مریم جون یه موقع تنها خونه بودی نبری دخملی رو حمام . ممن همیشه میترسم از این کار . خواهشاً مراقب باش


آره واقعا"خطرناکه ولی یه موقع مجبورم ولی گفتم که دیگه درو کیپ نمیکنم منم خییلی ترسیدم مرسی که فکرم بودی