آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آرینا جونمی

جوجه منی

1391/8/14 11:07
نویسنده : مامان مریم
465 بازدید
اشتراک گذاری

 آخ جوجه من همین الان که داشتم برات مینوشتم از خواب بیدار شدی اومدی پیشم ودیدم دمپایی روفرشیامو گرفتی دستت وآوردی پیشم،دادی بهم نمیدونی چه کیفی کردم بلای من    

هر موقع هم که بیدار میشی واز اتاق میای بیرون میگی ماما ماما ودنبالم میگردیو میای تو بغلم وسرتو میذاری روشونم تامن ناز ونوازشت کنم وحسابی بوست کنم و بعد میری دنبال بازیت یا بهت صبحونه بدم مهربون من.        

  

خدا رو شکر از جمعه یه مقدار بهتر شدی یکم بهتر غذا میخوری وامیدوارم روز به روز بهتر باشی جوجه من.                              

 

عاشقتم  

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محبوبه مامان الینا
14 آبان 91 12:08
آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 آبان 91 15:09
عزیزمی .
ارمیتاهم مدام وسایلمونومیاره یکی به اینابگه شمازحمت نکشین بدترکاراروزیادمیکنن


آره به خدا باورمیکنی همش در حال مرتب کردنم بازم خونه بهم ریختس همه چیو فقط برمیداره برای 2دقیقه میندازه میره سراغ بعدی وسایلمم که نگو ببینه میاره میده بهم و....نمیدونم همه بچه ها اینجورین
مامان فاطمه
14 آبان 91 15:53
شکر خدا که آرینا جون خوب شدن.



مامان ساجده
14 آبان 91 18:10
ای دخمل با محبت


آره خاله خیییلی با محبتهممنون از لطفت
مادر کوثر
15 آبان 91 7:50
این موهبت الهی است صبح چشم بگشایی و

یادت بیاید دوستی داری

آبی تر از آسمان، زلالتر از شبنم و روشن تر از صبح.

صبح زیبایت بخیر!

بروزیم


لطف داری عزیزم

مادر کوثر
15 آبان 91 7:50


اینم برای فرشته نازمون


اینم برای خاله جون
مائده(ني ني بوس)
15 آبان 91 12:58
واااي نازي
مادر کوثر
15 آبان 91 16:37
سلام عزیزم
منتظر حضور و نظرات خوشگلتون برای تک تک پست های جدیدمون هستیم

ممنونمممممممممممممممم


شرمندم کردی عزیزم من که به شما سر میزنم بازم به روی چشم باعث افتخار
مامان نوژاجونی
16 آبان 91 23:17
مامانی عکس دخملیو هم بزار آخه دلمون تنگیده


حتما" عزیزم لطف داری