آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آرینا جونمی

تئاتر موزیکال دلقک دوملیتی

1391/8/6 3:55
نویسنده : مامان مریم
703 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز به همراه بابا ومامانی(مامان خودم) رفتیم تئاتر شهرو ساعت 5 عصر اونجا بودیم برای دیدن تئاتر موزیکال دلقک دوملیتی.                            

دایی علیرضا هم که زودتر رفته بود چون اجرا داشت البته بخش موسیقی که نوازنده گیتار بود.             

اینقدر ذوق دارم وقتی دایی اجرا داره وهرجا باشه سعی میکنم برم البته هممون برای اجراهاش میریم،برات نگفته بودم دایی علیرضا نوازنده گیتارهستش

 

 

 

خداییش هم خیییلی قشنگ میزنه،پارسال در فستیوال گیتار کلاسیک کشوری نفر اول شد و باعث خوشحالی زیاد ما که قابل توصیف نیست.

برای امسال هم بهش پیشنهاد نواختن گیتار در این تئاتر شد که دیروز ما رفتیم وجای عسلم خیییلی خالی بود،دلم خییلی برات تنگ شده بود،گذاشتمت پیش خالت ودادایی وبابایی وقتیم برگشتم لالا بودی مامان فدات بشهماچ     

این عکسو به یادگار برات میذارم که مربوط به رسیتال گیتار سال 90 است.   

     

  

اینم چندتا عکس از دیروز البته داخل اجازه عکس گرفتن بهم ندادن که دایی گفت بعدا" خودشون عکس بهش میدن و بهم میده

 

 

 

 

 

  

عاشق خانوادمم خدا حافظتون باشه آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مادر کوثر
7 آبان 91 9:04



هدیه جووووووووووووووون
7 آبان 91 15:39
سلام
چه خانواده خوبی دارین
الهی همیشه کنار هم شاد زندگی کنید


ممنونم از محبتتونهمچنین شما
لیلا مامان پرنیا
7 آبان 91 16:22
زنده باد این دایی هنرمند....


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 آبان 91 20:22
ایشالا همیشه شادوخوشحال باشیددرکنارهم
خوبه که آریناجون گیتارومجانی یادمیگیره
منکه خیلی دوست دارم آرمیتاروزودبزارم موسیقی یادبگیره البته ویالون خیلی دوست دارم یادبگیره .


مرسی عزیزمآره واقعا" مجانی مجانی،اتفاقا" با علیرضا که صحبت میکنم واز برنامه هام که برای آرینا دارم میگم برای موسیقی میگه 3سالش که تموم شد امیدوارم علاقه زیاد نشون بده تا ببینیم