آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آرینا جونمی

این روزم خاطره شد:)

1391/8/2 14:22
نویسنده : مامان مریم
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ساعت 3 بعداز ظهر با دوستای خوبمون قرار گذاشتیم که بریم بیرون که رفتیم،خوش گذشت مامان، ولی خیییلی ووروجک بازی در آوردید میخواستم ازتون فیلم بگیرم ولی فقط اینور واونور میدویدیدما هم که دنبالتون. (اولین پارک رفتن آرینا جونم و آرمیتا جونم )     

اینم عکسامون    

 

اولین قدمها در کنار هم  

 

 

فرشته های کوچولو     

      

اولین تاتا عباااا           

شکلکهای جالب آروین 

   

اولین نشستن کنار هم 

 

شکلکهای جالب آروین 

  سرگرم شیطونی و راه رفتن 

 

 

شکلکهای جالب آروین  

آناهیتا جونم با فرشته هامون    

 

 

ما و دوستای خوبمون 

 

ودر آخر ممنونم دوست خوبم از هدیه ات 

 


   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 آبان 91 14:29
عزییییزم چقدرعکسایی که گرفتی خوب شده واقعااین کاراشون اولین باربودکه باهم انجام میدادن
اصلا قابل فرشته کوچولو رونداشت عزیزم
محبتی که توی تولدآرمیتاکردی وانقدرلباسش خاطره سازشدبرامون ، باهیچ کادویی جبران نمیشه مریم جونم


لطف داری دوست خوبم

دیگه تو رو خدا اینقدر منو شرمنده نکن خواهش میکنم بی تعارف میگم عزیز دلم
الناز(مامان بنیا
2 آبان 91 15:27
قربون راه رفتنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم من


خدا نکنه عزیزم
بابای روشا
2 آبان 91 20:19
خداوند پشت و پناهش باشه


ممنون از لطفتون
محبوبه مامان الینا
3 آبان 91 8:39
چه دخمل نانازی سفید برفیه این سرزمینه عکس هشتم خیلی هنریه
با افتخار لینکت کردم مامان هنرمند


مرسی عزیزم خیییلی لطف داری


هدیه جووووووووووووووون
3 آبان 91 10:32
سلام
چه دوست خوبی داری ارینا جووووووووووونی



خاله دوستش خییییلی خوبه

نیلوفر/مامان روژینا
3 آبان 91 12:20
اخی. ماشالله خیلی نازن.خدا نگهشون داره.منم دلم دخملی رو میخواد


مرسی عزیزم چشم بهم بزنی اومده تو بغلت واینقدر زود بزرگ میشه که باورت نمیشه
شیما مامان درینا
3 آبان 91 16:11
سلام عزیزم عکسا رو تو وبلاگ آرمیتا هم دیده بودم خیلی بامزه ان خوش به حالتون چه کار خوبی کردین منم اگر شاغل نبودم حتماً یه قرار این مدلی می ذاشتم باهاتون


واقعا" خوشحال میشدم میدیدمتون
زهرا
3 آبان 91 18:20
مرسی عزیزم که به وب دخملم سرزدی من هم شمارولینک کردم
راستی آریناجون هم خیلی نازه هم اسم قشنگی داره


لطف داری عزیزم
مامان فاطمه
5 آبان 91 20:57
سلام مریم جون .
خوش به حالتون می بینم ای خوشگلا لباس گرم پوشیدن.
ماکه هنوز کولرامون روشنه


جدی مگه شما کجا ساکنین؟

سمیرا
6 آبان 91 15:24
ای جونم خوشتیپاااااااااااا
هم نی نی ها خوشتیپن هم مامانا
ایشالله که کلی خوش گذشته باشه
آخخخخخخخخخخخ قربون اون سویی شرت خوشگلت بشم من فرشته خانوم


مرسی عزیزم از لطفت