آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

بازیهایی که تا این لحظه میکنی

1391/7/24 17:16
نویسنده : مامان مریم
406 بازدید
اشتراک گذاری

آرینا نفسم میخوام بازیهایی که تا این لحظه میکنی لذت میبری رو برات بنویسم،تا بعد ازت عکس بگیرم البته اگه بذاری و تو پستای بدی برات بذارم.لبخند    

1.اول از همه به قول خودت تا تاعبااا که عاشقشی  


2.عاشق اینی که با هم بریم روتخت من بالا و پایین بپریزبانکده محصلوبعدم بالش بازیزبانکده محصلوخودتو از پشت بندازی رو تخت یا بغل من

3.گل یا پوچ:این بازیو از کوچیکی باهات بازی میکردم وخیلی دوسش داری وکیف میکنی مخصوصا" وقتی گلو پیدا میکنی کلی میخندی و دوباره میدی به منوبازی همچنان ادامه پیدا میکنهزبانکده محصل 

4.دنبال بازی یا قایم موشک:عاشق اینی که تو خونه دنبالت کنم وبیام وصدا در بیارم که دارم میخورمت وتو پا به فرار میذاری  

زبانکده محصلزبانکده محصل       

یا برم یه جا قایم بشم وتو بیای منو پیدا کنی وکلی میخندیو دوباره پا به فرار میذاری 

5.کتاب خوندن :خیلی دوست داری برات کتاب بخونم وهر موقع میگم آرینا کتابت کو برو بیار برات بخونم میدویی تو اتاقت ومیاری تا برات تعریف کنم همیشه هم رو یه مبل مشخص میشینیم وبرات کتاب میخونم کار جالبت اینکه وقتی خودت تنهایی میخوای کتاباتو ببینی میری وروی همون مبل نه مبل دیگه ای میشینی وکتابتو ورق میزنی وبه زبون خودت میخونی. 

animated gif of school- girl reading 

6.توپ بازی:توپ بازی مخصوص باباست که شبا میاد وشما توپتو میاری کلی با بابات توپ بازی میکنی وذوق میکنیو دنبال توپ که شوتش کنی وکلی با بابات میخندی.

  

7.قیلی قیلی حوضک:هر موقع پیش هم دراز میکشیم و بغلت میکنمو ومیچلونمت،یاد قیلی قیلی حوضک میفتیو با انگشتای من بازی میکنیو من شعرشو برات میخونم

8.بازی با عروسکت:عروسکاتو خیلی دوست داریو روزی...بغلشون میکنی وبوسشون میکنیو وبهشون به به میدیو به قول خودت براشون نانایی میخونی(لالایی)و پیش خودت میخوابونیشون وکارتون نگاه میکنیو،شیشتو دهنشون میذاریو و... 

baby with teddy bear flying animated gif   

ودر آخر هر موقع میگم بریم حموم آب بازی میدویی جلوتر از من تو حمومی ودیگه نمیخوای بیای بیرون وکلی با اسباب بازیهات بازی میکنیو مثلا" میشوریشون و...       

 

در آخر آخرم فدای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا
24 مهر 91 21:03
عزیزم ممنون بابت تبریک /لطف دارین شما

گلم هزار ماشالا دخملتون خیللللللللللی نازه
واقعا هم یه فرشته است می بوسمش


لطف داری عزیزم