آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آرینا جونمی

لباس تولدت

1391/4/5 18:03
نویسنده : مامان مریم
826 بازدید
اشتراک گذاری

animated-gif

 

آرینا دیشب با بابایی رفتیم هفت حوض کمی از خریدهای تولدت را بکنیم.         

بهت نگفته بودم مامان شما خیاطی میکنه،مامان یک مزون کوچولو داشت  

قبل از بارداری،حالا هم که شما اومدی کم و بیش خیاطی میکنم،برای تولدت 

تصمیم گرفتم خودم برات یک لباس بدوزم البته تا حالا لباس نی نی ندوختم    

امیدوارم خوشمل بشه تنت کنم  کیف کنم.          

آره خلاصه که دیشب برات پارچه خریدیم احتمالا فردا  برش بزنم و بدوزمش.   

animated-gif

فقط دوست دارم زودتر تمام کارهام تموم بشه وخیالم راحت بشه.       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیا
4 آبان 91 19:26
گلم من هم رشتم طراحی ودوخت بود اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم خبرم کن


حتما"عزیزم چرا که نه خوشحال میشم ولی آدرست درست نیست نمیتونم بیام پیشت