آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

شیرین عسل منی

1392/2/8 17:07
نویسنده : مامان مریم
306 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینکم،شیرین عسلم هرچی از کارات بگم کم گفتم و هر روز یه کار جدید یا من یادم میاد ومیام برات مینویسم.  

این روزا میری تو اتاق دایی عبدالرضا و اسپره و برسشو گذاشته دم دست شما،بعد موهاتو شونه میکنی و پیس پیس میکنی واز اتاقش میای بیرون میگی دَدَ و اگه کسی نزدیکت باشه دستشو میگیری وبا اون مثلا" میری دَدَ. داییت تو اتاقش یه لیوان بزرگ داره پر از خودکار میری رو تختش میشینی واون لیوانو میذاره جلوت و با خودکارش بازی میکنی شستیشونو میزنی و....وخییییلی این بازیو دوست داری ولی وقتی دایی خونه نیست نمیری سر وسایلش فقط میری دم در اتاقش ومیگی دایی نیستاز خود راضی

بیرون که میخوایم بریم باید موهاتو شونه کنی وگل سر بزنی و پیس پیس بزنی وبریم.  

خیییلی تمیزی ،دستت یا صورتت یا لباست که کثیف بشه میگی بیشو(بشور)بعدم میگی یُیه یعنی حوله که دست و صورتتو خشک کنی،اگرم دستت خودکاری بشه که دیگه نگو باید پاشم برات بشورم یه روز خودکار دستت بود وهمش دستتوخودکاری میکردی ومنم خسته شدم هی ببرم بشورم یه کار بد کردمخجالتدستمو کردم تو دهنم و .....بعد دستتو پاک کردمخجالتبعد دیدم دستت خودکاری شد دستتو کردی تو دهنت با آب دهنت پاکش کردی منم که دقیقا" اینجوری بودمخنده 

چند وقت پیش با بابا نشسته بودیم حرف میزدیم و شما هم دور ما همش شیطونی میکردی نمیذاشتی گپ بزنیم و بعد بهت گفتم چند دفعه بگم آرینا نکن؟ گفتی آرینا جوون من وباباتعجبخنده دوباره گفتم و گفتی آرینا جوون نازی نازی و منو بابا بازهمتعجبخنده و دوباره گفتم چقدر بگم آرینا نکن:شما گفتی 3تا 2تا و ماخنده  

عاشق مسواک زدن ونخ دندون زدنی وشبا باید مسواک بزنی وبعدم نخ دندون تازه پریشبا دیدی من خمیر دندون زدم رو مسواکم تو هم گفتی سُس یعنی برای تو هم خمیر دندون بزنم،آخه میسوزی نفسم خلاصه یه کوچولو زدم وبعد خمیر دندونو ازم گرفتی و میگفتی سُس باز مِساک(درشو باز کنم خودت بزنی رومسواکت)،خلاصه کلی بهانه گرفتیو مسواکو خمیر دندون به دست آخر سر خوابیدیبغل

دیگه اصلا" دوست نداری پوشکت کنم هر وقتم پوشکتو عوض میکنم دمر میخوابی ومیگی نه نه خلاصه که اینم برای خودش داستانیه فکر کن روزی چند بار باید برات توضیح بدم که باید پوشک بشی اگه نشی جیشت میریزه رو زمین و....پیف پیف همه جا کثیف میشه و....مشغول تلفن 

بعضی وقتا مثلا"بهت میگیم بیا از اتاق بیرون یا اینکارو نکن یا مثلا" بیا شیر بخور و .....که دوست نداری بیای میگی با بابا یعنی نه بابا که من میمیرم برای طرز گفتنتبغل

برات بگم وقتی من یا هر کسی یه وسیله ای داره که تو نداری و دوست داری بهت بدن میگی:بیبین آیینا ندایه بیبین ،که عاشق بیبین گفتنتمماچ 

وقتیم میخوای چیزیو نشون بدی یا مخاطبت بهت توجه کنه میگی:بیبین مثلا"سایه بیبین  مامابیبینلبخند 

وقتی از بیرون یا از جایی صدا میاد یا زنگ در یا تلفن میخوره سریع یه اخم کوچولو میکنی و میگی کیه؟ ماما کیه؟ بعد که برات توضیح میدم بازم میگی ماما کیه دیشب بابابا رفتیم هایپر و تو راه آیینه ماشینمون خورد به یه ماشین سریع گفتی ماما کیه؟ حالا منم توضیح که آیینه خورد به ماشین آقاهه ولی بازم شما کیه؟متفکر

از چیه گفتنات نگو که نگومژههر چیزیو که نمیدونی چیه میپرسی چیه؟ منم توضیح میدم ودوباره چیه ومن توضیح و..........فدات بشم با این چیه گفتناتقلب

عاشق کرم زدنی کلا"دوست داری قوطیه کرمو بذارم جلو دستت و خودتو کرم مالی کنی یه وقتایی هم یواشکی میرم کرم میزنم و میای میبینی دستامو دارم بهم میمالم سریع میگی ماما کِیِمماچ

هر سوالی ازت بپرسیم که توش چندتا یا چقدر باشه میگی 3تا 2تا بعد میگیم بگو 2تا3تا وشما 3تا2تاقلب  

عاشق اینم که جدیدا" به زبون خودت میای برام یه چیزاییو تعریف میکنی از کارایی که کردی یا بازیایی که کردی منم کم وبیش میفهمم که چی داری بهم میگیقلب 

عاشق اینم که وقتی آهنگی گوش میدی خودتو تکون میدی و باهاش زمزمه میکنی بعضی از کلمات تو آهنگو هم میگی بیشتر این کارو تو ماشین میکنی وقتی تو عالم خودتیبغل  

چند وقت پیش با خاله مرضیه و عمو حمیدرضا رفتیم شیان و شما هم که همش شیطونی میکردی و بعد باب دستتو گرفت ولب جدول راه میرفتی و بهت گفت ماشالله وشما گفتی ماشایا و از اونروز یه وقتایی میگیلبخند  

از آفرین گفتنت بگم که یاد گرفتی :وقتی کار خوب میکنی یا ازت سوال میپرسیم درست جواب میدی برات دست میزنیم ومیگیم آفرین حالا یاد گرفتی وقتی ازمون سوال میکنی و جوابتو میدیم دست میزنی ومیگی آفرینتشویق  

امروزم یاد گرفتی میگی اِی اَیَک یعنی ای کلک (خالت بهت یاد داد)

(الان که دارم برات مینویسم شما در خواب ناز بعد از ظهری)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 اردیبهشت 92 16:18