آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

آرینا جونمی

آخرین مطالب91

1391/12/30 11:59
نویسنده : مامان مریم
490 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای سال 91 هم مثل برق وباد گذشت،کنار تو بودن اینقدر شیرینه که اصلا" دوست ندارم به این سرعت بگذره ولی چیزیه که در اختیار ما نیست.امیدوارم سال جدید برای تمام انسان ها وهمه دوستان وآشنایانمون سال خیییییییییییییییییییییییلی خوبی باشه و همه روزهای خییییییییییلی خوشی رو در پیش داشته باشند ما هم همینطور.                                             

امیدوارم همیشه سالم وشاد باشی دخترم. 

امروز خونه مامانی هستیم وشب هم تولد بابامهدی هست. 

در آخر دومین نوروزت همه هستی من مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک. عزیزم مرسسسسسسسسسسسی که کنار ما هستی.  

 

http://s2.picofile.com/file/7688331498/tarahaan_ir_norooz_92_5_.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگس مامان باران
30 اسفند 91 15:24
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم


ممنونم از محبتت عزیزم همچنین برای شما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 فروردین 92 3:14
سال نومبارک عزیزم باآرزوی بهترینهابراتون. امیدوارم آریناجونی سال جدیدوبلاگت پربشه ازخاطرات خوش وشادوسلامتی
خصوصی داری مریم جون


ممنونم دوست خوبم،همچنین من بهترینها رو براتون آرزو دارم. چشم اومدم برای دوست خودم وآرمیتا عسلم.
زهرا
5 فروردین 92 17:28
سال نومبارک


سال نو شما هم مبارک
محبوبه مامان الینا
7 فروردین 92 7:47
سال نو مبارک عزیزم با آرزوی شادی سلامتی و برکت فراوان در این سال


ممنونم دوست خوبم بوس بوس
همچنین برای شما