آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرینا جونمی

پارک با مامانی جون

1391/8/21 14:55
نویسنده : مامان مریم
488 بازدید
اشتراک گذاری

اینم کلی عکس از پارک رفتنت با مامانی به تاریخ1391/8/16  

دخملکم بدون تمام این عکسارو با عشق فراوونی که بهت دارم ازت گرفتم وهمشونو خییییلی دوست دارم ولی عکسایی رو که بالاشون برات  گذاشتمو از همه بیشتر دوست دارم،تو این روز فکر کنم 70-60تایی ازت عکس گرفتم ولی اینارو انتخاب کردمقلب  

 

 

 

 

  

 

  

محو تماشای بازی بچه هایی

جون دلمی

  

فدای نگاهت

 

  

دالی بازی با مامانی

  

 

 

       آخر منو میکشی قندک من

   

 

مامان خوبم عاشقتم همیشه سالم و شاد باشی.ممنونم ازتгубки

  

بهترینها را برایت از خداوند خواستارم همه هستی من   

валентинки

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

محبوبه مامان الینا
22 آبان 91 9:27
واااااای چه عکسای خوشگلی سفید برفی جوون همیشه شاد باشی و سالم عزیزم


مرسی عزیزم همچنین شما
مانی محیا
22 آبان 91 9:29
خدا مادرتو برات حفظ کنه و قندکت هم خیلی نازه..


ممنونم عزیزم
مامان محمدرهام جون
22 آبان 91 9:33
همیشه به گردش وتفریح خوشگل خانوم.

دست مامان ومامانی مهربونتم درد نکنه که لحظات شادی رو برات فراهم کردن



لیلا مامان پرنیا
22 آبان 91 9:44
همیشه به گردش خوشگل خانممممم.


ممنونم عزیزم
شیما مامان درینا
22 آبان 91 9:54
عزیز دلم عکسا واقعاً عالی بودن آدم سیر نمی شه از دیدن صورت به این نازی و معصومی راستی تا عکساش و دیدم متوجه شدم موهاشو کوتاه کردی . بهش می آد .عزیزم راستی آرینا خیلی خیلی شبیه خودته مثل خودت اجزای صورتش ظریف و نازه


ممنونم دوست خوبم نظر لطفتونه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 آبان 91 14:41
عکسات ازنظرمن همش ازاون قلبا داره
زیرسایه سلامت ومهربونیه مامانی جونت همیشه لبتون خندون باشه گلم



ممنونم دوست خوبم نظر لطفتههمچنین شما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 آبان 91 14:43
راستی مریم جون آریناجونی خیلی توی این عکساشکل باباییش افتاده


واقعا"


مامان آوينا
22 آبان 91 15:39
عزيزم خيلي بامزه شدي منم وقتي دخملمو پارك ميبرم خيلي هيجان دارم و دوست دارم خيلي بهش خوش بگذره


مرسی خانومی دقیقا" فقط میخوام حسابی لذت ببره
مامان فتانه
22 آبان 91 17:00
سلام...خیلی دختر نازی دارین...اگه خواستین به ایلین من هم سر بزنید و نظر بدین تا با هم دوست بشیم


سلام عزیزم ممنونم از لطفت ،خوشحال میشدم بیام وببینمتون ولی آدرس برام نذاشتید
لیلا مامان پرنیا
23 آبان 91 9:38
همیشه به گردش سفید برفی خاله


مرسی خاله جون
مائده(ني ني بوس)
24 آبان 91 10:13
به به خانمي گردش خوش گذشت؟مواظب بودي خدانكرده نيافتي كه؟


بله خاله جون پوست مامانمو میکنم
شیما مامان درینا
24 آبان 91 11:21
خصوصی داری عزیزم


بله
هدیه جووووووووووووووون
24 آبان 91 15:08
سلام
عکسهای بسیار جالبی بود
کنار هم خوش باسید


ممنونم عزیزم همچنین شما
مامان نوژاجونی
25 آبان 91 1:15
وای چه عکسای نانازی.لبت هیشه خندون عزیزم


مرسی عزیزم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
25 آبان 91 1:46
خدا حفظش کنه.خیلی ناز شده


نظر لطفتونه حسام جونو ببوسید
باران قلنبه
25 آبان 91 2:09
خیلی عکساش وخودش خوشمزهست اخ که من اگه تو رو ببینم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ممنوووووووووووونم
زهرا
28 آبان 91 19:56
خیلی نازی آریناجون،بوسسسسسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم برای روژان جونم ومامان خوبش
مادر کوثر
29 آبان 91 7:24
همیشه شادی و بازیییییییییییییییی
چه عکسای متنوع و خوشملییییییییییی


مرسی عزیزم همچنین شما