آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

آرینا جونمی

ووروجک

1391/8/20 1:54
نویسنده : مامان مریم
513 بازدید
اشتراک گذاری

فقط خودت ببین  مشغول تلفن

 

 

 

 

 

محصل  به قول خودت ایی تو سی  

 

حالا خودت بگو باید باهات چی کار کنم ووروجک من  خیال باطل   

 

                                                                                                                    

راستی آرینا میخوام راجع به تابلوی پشت سرت برات بگم:                           

این تابلو یکی از کارهای دایی علیرضا هستش که من خیییییلی دوسش داشتم و دایی زحمت کشید وبرای به دنیا اومدن تو به من هدیه کرد (ممنونم داداشی)  

هر موقع هم ازت میپرسیم خانومه چی کار میکنه ؟ تو هم دستتو میذاری رو صورتتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آبان 91 4:52
ای شیطون بلا جیگرتوبااون اداهات
ایشالا همیشه بخندی گلم


ممنونم عزیزم آرمیتارو ببوس
محبوبه مامان الینا
20 آبان 91 12:03
قربون این سفیدبرفیه وروجک


خدا نکنه عزیزم
لیلا مامان پرنیا
20 آبان 91 12:08
بلا خوشگل عسل چقدر شیطونی میکنی خاله میبوسمت


مامان ساجده
20 آبان 91 15:42
هدیه جووووووووووووووون
24 آبان 91 15:14
سلام
خیلی شیطون شدی کوچولوی ناز
تو دختر خانومی این کاراتو نکن



مادر کوثر
29 آبان 91 7:26
وای مامانی
ماشالله چقد پست گذاشتی
همشون هم جالب و دیدنی ان
شایدم من خیلی عقب افتادم و در اومدم اینجا

بوس بوس برای دخملک


ممنون از لطفتون