آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آرینا جونمی

شروع آموزش آرینا خانمی

1391/8/1 13:17
نویسنده : مامان مریم
420 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی میشه که کارتهای مقدماتی بن بن بن رو برات گرفتم ولی وقتی میخوام باهات کار کنم از من میگیریو نمیذاری،بعد همش فکر میکردم چه طوری باهات کار کنم آخه دست خودت باشه که سریع لهشون کردی،خلاصه که از دیروز 3تاشونو چسبوندم به درهای خونه هرکدوم به یه در اولش گیر دادی که بده،ولی من کوتاه نیومدم ودیگه شروع کردی به گفتن البته فقط مو وآب رو میگی وگل و نمیتونی بگی... 

حالا ببینیم این روش تا کی جواب میدهلبخند 

اینم عکساش 

  

 

 

امیدوارم اذییت نکنی و  با هم کنار بیایم وشما یاد بگیریچشمک   

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانیه سپهر
1 آبان 91 14:17
سلام مامانیه آرینا قشنگه.
ماشالا دختر نازی دارید.
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید. من شما رو با افتخار لینک کردم.
منم از تبادل نظر با شما خوشحال میشم.
اولین استفاده ی من از وبلاگ شما این بود که منم تصمیم گرفتم مثل شما کارت بن بن بن بگیرم و با سپهرم کار کنم.



مرسی که اومدید
مامان ساجده
1 آبان 91 16:13
سلام عزیزم
کار سختی رو شروع کردی مگه این وروجک ها دو دقیقه میشینن تا آدم یه چیزی بهشون یاد بده


دقیقا" بخاطر همین زدم به درای خونه
مامان ترنم کوچولو
2 آبان 91 10:06
آآآآآآآآآآآآفرین مامانی مبتکرشیطونی ها


مرسی عزیزم لطف دارید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 آبان 91 10:20
عزیزم درساتوخوب بخون خاله


مامان فاطمه
5 آبان 91 20:59
موفق باشی مریم جون




مرسی دوست خوبم،ممنون که به ماسر زدید