آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آرینا جونمی

اولین حوله تن پوشت

1391/7/18 5:15
نویسنده : مامان مریم
307 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین١٦ام مهرماه وقتی مثل همیشه گفتم آرینا بریم آب بازی وشما هم که عاشق حمومی جلوتر از من دم در حموم هستی تا در باز کنم وبپری تو حموم.... وآب بازی ولی جدیدا" دیگه تو وانت نمیشینی میخوای تو حمومم راه بری وکلی با هم جنگ داریم،بعدم سر حوله پیچیدن دورت،دیگه گفتم باید حوله تن پوشتو بیارم تا با کلک دستت کو و....راحتتر باهات کنار بیام ولی بازم جنگ داشتیم چون از حموم نمیخوای بیای بیرون... 

به هر حال اینم اولین حوله تن پوشت    

                               

 در ضمن این پاپوشاتم خیییلی دوست داری اینجا با اونا آرومت کردم تا بتونم ازت عکس بگیرم،توی خونه همش پاته،آخه جوراب که نمیپوشی و مجبورم پاپوش پات کنم تا پاهات رو سنگای خونه یخ نکنه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)