آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرینا جونمی

تا تا عباسی سر صبح

1391/5/13 3:47
نویسنده : مامان مریم
371 بازدید
اشتراک گذاری

آرینایی اینجا سه شنبه3مرداد ماه وشما ساعت 7:30 صبح بیدار شدی ومنم

سریع بهت صبحانه دادم ودیدم تا هوا خنک بردمت پارک،ولی انگاری هنوز 

خوابی ولی بعد از مدتی دیگه قابل کنترل نبودی فقط میخواستی راه بری 

البته بیشتر بدوی ومنم دنبالت با دوربین وازت کلی فیلم گرفتم،اولین 

قدمهای مستقل بیرون از خونه.....

(فدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تو )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مرداد 91 5:43
آفرین خوشگلم گل دخترسحرخیزآرمیتاکه مثل مامانش تنبله تاظهرمیخوابه
چقدرخوبه مریم جون اول صبحی حال داری ازاین کارا کنی منکه عمرابتونم ۷صبح برم پارک


آره مامانی من کلا سحر خیزم شوهری که ساعت 7 میره منم بیدار میشم به کارام میرسم و......
صبح زود و خیییلی دوست دارم حس خوبی بهم میده
آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 مرداد 91 12:12
جیگرتاب بازیتو عسلیه خاله

سلام مریم جون ممنون ازمحبتت اما اگه هزینه اش روبگی خیییلی ممنون میشم وراحتترم . وقتی بزرگ شدخاطره زحمتت روبراش تعریف میکنم .اماخواهشابدون تعارف تمام هزینه تورودوخت روبهم بگو خانومی .
رنگ تورمشکی وزرد میخوام باشه آخه تم تولدش رو زنبور انتخاب کردم . راستی عزیزم زحمتت میشه بابچه میخوای تورخودم بخرم ؟ ؟ دادنشم راحته هم محلی هستیم دیگهههه

آره عزیزم منم فکرکنم آریناجونی ازآرمیتاتپلتره.حالامن اندازه گرفتم دیگه نمیدونم دقیقه یا نه آخه تاحالا اندازه نگرفتم یه سانت بالا پایین دیگه خودت استادی عزیزم
دورسینه :۵۲ دورران:۲۸ دورشکم:۴۸
ببخش دیگه انداختمت توی زحمت خیلی این مدلی دوست داشتم اما نمیدونستم کجابایدبدم بدوزن .. امیدوارم بتونم جبران کنم


نه عزیزم زحمتی نیست آخه خودم میدونم چه جنسی میخوامو...راستی سایز همن فقط دور شکم آرینا 2سانت بیشتره باید بهش ورزش بدم