آرینا ووروجآرینا ووروج، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آرینا جونمی

بازم مامان اومد که برات بنویسه

1395/3/29 2:33
نویسنده : مامان مریم
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

اگر خدا بخواد اومدم که بازم برات بنویسم

بنویسم که چه میکنیم

اینکه از آذر سال 93 مامان دوباره کارش رو شروع کرد و اینقدر درگیر کار و کار خونه وشما شد که وقت نکرد برات بنویسه و همش دلتنگ اینجا بود تا چند روز پیش یه پست برات گذاشتم و امشب هم اومدم که بنویسم براتمحبت

خیلی درگیر کارم و الان که ماه رمضانه کمی سرم خلوته اینقدر درگیر کارم که خیلی برای شما وقت ندارم شما به خوبی خودت ببخشبغل

عروسکم کم کم نزدیک تولدته و باز هم من خاطرات 5 سال پیش رو ناخودآگاه مرور میکنم و دلم برای اونروزا تنگ میشه و الان تو فکرم که چه لباسی برات بدوزم و برای تولدت چه کنم و کادو چی بخریمو و.....

و با درگیری کاری که دارم نمیدونم از کجا شروع کنم خیلی کارا دلم میخواد بکنم ولی امیدوارم که برسم.

خیلی خاطرات هست که جا مونده و وقت نشده بنویسم ولی به امید خدا تک تکشون رو برات خواهم نوشت.

اینجا رو دوست دارم امیدوارم از خوندن خاطرات در آینده نه چندان دور لذت ببریمحبت

پسندها (2)

نظرات (0)